{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Hvor er det hårdt at sige farvel {{forumTopicSubject}}

Aslaq er lige blevet hentet, og Arturs nye familie kommer om lidt.

Det er skisme hårdt at sige farvel, men de får det godt, det er jeg sikker på.

I morgen rejser Aslan til Sverige, så det bliver 2 hårde dage.

Herefter er der lidt luft indtil Asmus og Argos rejser.

Det er vist en fordel at de ikke rejser alle sammen samme dag. Det ville jeg da ikke kunne klare.

Cassie er lykkelig uviden om at hun skal blive her. Men jeg glæder mig nu lidt til at vi kun skal koncentrere sig om hende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er det hårdt at sige farvel
  • #1   10. maj 2009 Åh gud jeg føler med jer, det må ski være hårdt.

    Dejligt at alle ik bliver hentet på en gang, og så er der den trøst at i ska beholde Cassie. Glæder mig meget til at se hende en dag, sender varme tanker til jer...


  • #2   10. maj 2009 Artur er lige kørt, men det var en bedre måde de hentede ham en Aslaq. De var her kun et kvarter. Arturs nye forældre var her over en time hvor vi snakkede og hyggede os inden de kørte med ham. De får det begge rigtig godt, det er jeg sikker på.

    Arturs far og mor havde bestilt et hundetegn som de havde med til halsbåndet. Det var en god måde at "overdrage" ham på. Bianca var mere bevidst om at Artur skulle rejse, for hun nussede ham og legede med ham og fik sagt pænt farvel. Ved Aslaq tror jeg ikke hun fangede at han skulle rejse.


  • #3   10. maj 2009 Kan SÅ godt forstå dig Gitte. Det må være rigtig svært. Det er godt at du har skønne Cassie tilbage, så kan du fokusere på hende :-))

  • #4   10. maj 2009 Kan godt følge dig, det er os kun cirka en mdr siden vi kom af med vores hvalpe... var godt nok hårdt at sige farvel til dem... men dejligt at vide de alle har det godt der hvor de er smiley

  • #5   10. maj 2009 Puha det er mega hårdt at sige farvel til de små. Glæder mig ikke til at jeg skal til det igen.

    Held og lykke til hvalpene i deres nye hjem smiley


  • #6   10. maj 2009 Det at sige farvel til dem, var nok også det jeg bedst ku undvære.

    Et kvarter er godt nok heller ikke meget, men sådan er vi nu så forskellige.


  • #8   10. maj 2009 Anne Mette, Camilla sagde at det var meget normalt at hvalpekøberne ikke er der så længe. De vil bare hjem med deres lille nye hvalp. Sådan er det bare.

  • #9   10. maj 2009 Gitte: ja det ka på en måde også være fordi, de vidste i måske ville blieve ked af det når i sku af med ham... Så ville de måske ik være der for længe..

    Bare de har fået gode og dejlige hjem, det syntes jeg er meget vigtigt. Men hvis jeg kender dig ret, så har de også fundet nogle dejlige og gode hjem.


Kommentér på:
Hvor er det hårdt at sige farvel

Annonce