678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

? vedr drægtig tæve ? vedr drægtig tæve

Jeg vil egentlig bare høre om det er meget normalt at de "kaster op"...altså det er ikke måltider.....min tæve har gjort det et par gange den sidste uge. Gerne 2-3 klatter helt klart slim eller lidt gul/grønt lige som var det mavesyre. Hun har "termin" på søndag.

Hun er begyndt at blive lidt underlig. Jeg har jo bygget en fin fødekasse til hende som vi har sat lidt afsides, så hun kunne have fred, men nu er hun begyndt at ligge sig ind på børnenes værelser. Igår klemte hun sig ind under den mindstes tremmeseng. Så nu har jeg sat fødekassen ind i stuen i stedet, så hun er lige midt i det hele, det virker hun til at være godt tilfreds med....meget mærkelig hund ;o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? vedr drægtig tæve
  • #1   16. apr 2009 Min Chili brækkede sig også indimellem....

• #2   16. apr 2009 min tæve har kun brækket sig optil hun skulle føde

• #3   16. apr 2009 Linda: Når du siger op til hun skulle føde, hvor tæt op til er det så....jeg sidder nemlig her og er rigtig nervøs for at hun føder mens jeg er på job, fordi hun var så underlig igår...???

• #4   16. apr 2009 Charlotte: ja det er hun. Jeg har valgt at holde ferie når hun har født og jeg har ikke så meget ferie tilbage pga syge børn.

• #5   16. apr 2009 Ja, så har jeg en sød nabo der er ovre og kigge til hende når hun har mulighed for det i løbet af dagen.

Tror mig hvis jeg havde haft mulighed for det, så havde jeg haft ferie nu, men børnene kan desværre ikke være alene hjemme under sygdom endnu og her hvor jeg arbejder og hvor min mand arbejder har vi kun 1 barn syg hver, så hedder den ferie for resten og ungerne har ikke været ret søde til at aftale med os hvornår de kunne tillade sig at være syge ;o)

• #6   16. apr 2009 mine kaster op under opblokning, dvs umiddelbart i forbindelse med fødsel.

er på søndag den 63. dag?

så ville jeg godt nok gøre alt for at kunne blive hjemme i morgen, evt melde mig syg, ved det ikke er pænt, men det er ikke usædvanelig at de føder fra 57. dagen.

• #7   16. apr 2009 Connie: Ja, på søndag er 63. dag og jeg har fri imorgen, det er med i min ferie/arb hjemme aftale med min chef, så det skulle være ok.

Charlotte: Det er også helt fint at du har en mening og giver udtryk for den, for man skal jo lære af andre med mere erfaring, især når det er første gang, som der er for mig. Men engang imellem skal man også kende hele baggrunden før man "dømmer"...ikke ment negativt og jeg har heller ikke opfattet dit indlæg som negativt, men som en hjælp.

Tak til alle!

• #8   16. apr 2009 Charlotte: Det er også noteret og jeg kan da også løfte sløret for at hvis jeg skal igennem dette igen, så er der ting jeg ville gøre anderledes, men nu er jeg her og jeg tager gladeligt imod alt den erfaring i andre kan øse ud af og bruger alt det af det jeg kan. Men som sagt har jeg fri imorgen, så det er kun idag - og jeg må sige at det er med en vis neglebidning, så det tager ikke lang tid før jeg er på vej hjem, selvom naboen melder fred og idyl og en hund der bare sover, tisser, spiser og sover.....men jeg er ikke halvt så rolig som hun ;o)

• #9   16. apr 2009 Mette. samme dag eller inden for 24 timer

• #10   16. apr 2009 Min Asta kastede op igennem hele drægtigheden.
    Jeg sørger også for at have ferie i forbindelse med en fødsel - eller allierer mig med kollegaer som vil bytte vagter med mig hvis det skulle blive nødvendigt. - og jeg ville blive muggen hvis jeg havde kollegaer som syntes at der er OK at sygemelde sig p.g.a. af en hundefødsel.....

• #11   16. apr 2009 Men pøj pøj med fødslen- ihvertfald :0) - håber alt går godt.

Kommentér på:
? vedr drægtig tæve

Annonce