? vedr drægtig tæve ? vedr drægtig tæve
Jeg vil egentlig bare høre om det er meget normalt at de "kaster op"...altså det er ikke måltider.....min tæve har gjort det et par gange den sidste uge. Gerne 2-3 klatter helt klart slim eller lidt gul/grønt lige som var det mavesyre. Hun har "termin" på søndag.
Hun er begyndt at blive lidt underlig. Jeg har jo bygget en fin fødekasse til hende som vi har sat lidt afsides, så hun kunne have fred, men nu er hun begyndt at ligge sig ind på børnenes værelser. Igår klemte hun sig ind under den mindstes tremmeseng. Så nu har jeg sat fødekassen ind i stuen i stedet, så hun er lige midt i det hele, det virker hun til at være godt tilfreds med....meget mærkelig hund ;o)
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 129 Svar: 2.653
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 93
maj 2008
maj 2008
Tror mig hvis jeg havde haft mulighed for det, så havde jeg haft ferie nu, men børnene kan desværre ikke være alene hjemme under sygdom endnu og her hvor jeg arbejder og hvor min mand arbejder har vi kun 1 barn syg hver, så hedder den ferie for resten og ungerne har ikke været ret søde til at aftale med os hvornår de kunne tillade sig at være syge ;o)
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
er på søndag den 63. dag?
så ville jeg godt nok gøre alt for at kunne blive hjemme i morgen, evt melde mig syg, ved det ikke er pænt, men det er ikke usædvanelig at de føder fra 57. dagen.
maj 2008
Charlotte: Det er også helt fint at du har en mening og giver udtryk for den, for man skal jo lære af andre med mere erfaring, især når det er første gang, som der er for mig. Men engang imellem skal man også kende hele baggrunden før man "dømmer"...ikke ment negativt og jeg har heller ikke opfattet dit indlæg som negativt, men som en hjælp.
Tak til alle!
maj 2008
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.176
Jeg sørger også for at have ferie i forbindelse med en fødsel - eller allierer mig med kollegaer som vil bytte vagter med mig hvis det skulle blive nødvendigt. - og jeg ville blive muggen hvis jeg havde kollegaer som syntes at der er OK at sygemelde sig p.g.a. af en hundefødsel.....
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 19 Hunde: 6 Emner: 36 Svar: 1.176
? vedr drægtig tæve