Købskontrakt/garanti...? Købskontrakt/garanti...?
Vi skal i januar have en lille hvalp. Han er bestilt, men endnu ike kbetalt.
Vi kom her til aften til at tale om, hvilken garanti vi har for, at dete r en sund og rask hvalp, vi kommer hjem med...Også på længere sigt?
For en sikkerhedsskyld var jeg i skr. kontakt med sælger idag. De oplyser, at vi får en kvittering på hvalpen, når vi har betalt og hentet den...
Jo jo...menjeg spurgte jo ligesom til en vis for for garanti...Om ikke andet, så ihvertfald mulighed for en vis form for refusion af det betalte beløb, hvis ikke han udvikler sig som han skal...
Skal vi kræve noget nedskrevet med disse krav, eller køber vi "katten i sækken" og kan risikere at stå med problemer om fx. 3/4 år?
Hvad er Jeres erfaringer...?
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 19
maj 2005
Følger: 77 Følgere: 77 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 1.634
nov 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 444
Ja, det vil vi også have. Netop både for deres men især også for vores egen skyld.
Ulla:
Ja, det der med om det er en vis periode eller hele livet, det er jo vigtigt at få med, nu du siger det.
Vi må lige have endnu en snak med dem. Måske jeg formulerede mig forkert på skrift overfor dem -Håber da så sandelig ikke, at det er for at "snyde" os på nogen måde....Hmm....Så er vi dem, de rhar meldt pas lige på stedet, hvis vi så meget som en lille mistanke får!
Men tak for Jeres råd
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 75 Svar: 1.010
nov 2005
nov 2005
1.000 tak for de links. Vi læste dem lige igennem...Vi skal ihvertfald ha' fat i sælger, inden v betaler nogen som helst form for depositum, kan vi godt se.
Kiki: Ja, det er også det vi har efterspurgt, men fik at vide, vi ville få en skr. kvittering
Jeg ved ikke, om hvis vi presser dem, de så går med til dert. På den anden side, det BURDE ikke være nødvendigt. Vi kan SAGTENS vente på en hvalp, bare alle formaliteterne er iorden, kemien er der og det ellers virker som en sund rask og livlig hund, opvokset i gode omgivelser.
Købskontrakt/garanti...?