{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.887 visninger | Oprettet:

drægtig men bløder/ brunligt udflåd {{forumTopicSubject}}

HEj. Ja det er sikkert et mærkeligt spørgsmål, jeg har her. Men vores tæve er drægtig, med forventet fødsel om ca 1 månede. Men når hun bliver meget glad, og hoppe op ad os, så kommer der nogle gange lidt brunligt udflåd/blod. Det variere i farven. Vi kontakede dyrlægen idag, men skulle ringe igen i morgen..... men der skal vi til begravelse, mår dyrlægen har telefontid. SÅ måske nogen herinde kan berolige os, eller noget....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drægtig men bløder/ brunligt udflåd
  • #1   9. sep 2008 Jeg vil sige, at det ikke er smart, hvis det er brunligt, det kan tyde på, at der er noget, der ikke er som det skal være, en tæve der er drægtig må gerne havde udflåd, men det skal være enten hvidt eller klart. Lugter det?

• #3   9. sep 2008 brunt betyder gammelt blod - jeg vil som lykke også spørge om det lugter ? jeg vil få hende tjekket hos dylle

• #5   9. sep 2008 jo det må vi jo lige sige til dem, og nej det lugter ikke på nogen måder, men det er også kun når hun hopper af os, og jo så står, lodret.....

• #6   9. sep 2008 Jeg har oplevet dette en gang og der tabte tæven nogle af hvalpene.

• #7   9. sep 2008 så er det nok bare nogle små blodkar der brister i livmoderhalsen og så samler det sig op - når det så bliver lidt gammelt, så bliver det brunt

• #8   9. sep 2008 jeg håber virkeligt at det "bare" er det

• #9   9. sep 2008 Min logik siger mig, at hvis du har snakket med dyrlægen idag, og denne bad dig ringe igen imorgn, så må han/hun ikke ha set nogen fare i det.

Men du skal da helt sikkert ringe til dyrlægen igen imorgen, bare for at være på den sikre side.

Man kan sige så mange velmenende råd herinde, nogle gode, andre som gør en bange. Vi er ikke til stede når det sker, så ring til dyrlægen.

• #10   9. sep 2008 takker for alle jeres råd og ikke mindst for jeres støtte, Jeg skal nok skrive når jeg ved mere

• Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #11   9. sep 2008 En af mine tæver har altid brun udflåd når hun er drægtig... og havde det også denne gang. Dyrlægen siger det er lidt skede katar... og at det går i sig selv igen.... Hun har altid fået mange hvalpe og har aldrig tabt nogle... hvalpene har altid været pæne stor og velnærede.... så derfor har din dyrlæge også taget det med ro.... Hvis det er ligsom hos min tæve... er der ingen ting at være bange for.... men snak alligevel lige med din dyrlæge. Min er en papillon og hun har lige fået 5 flotte hvalpe med en vægt tilsammen på 726 g + fostervand.... hun vejer selv 2.8 kg... så man må sige at hun har haft noget at slæbe rundt på.....

• #12   10. sep 2008 hej alle.

Så har vi været ved dyrlægen idag, Zita er blevet scannet, og hun er som hun skal være. og det er hvalpene også :-).

De kunne se at der var 4-5 levende hvalpe, og at de havde det godt. Det er heller ikke noget med blæren at gøre, så vi fik en glad hund med hjem.
    De mener at det kan være hun har tabt en hvalp, som vi så ikke har set, men alt er fint

• #13   12. sep 2008 nå det lyder godt at der ikke var noget galt med hvalpene eller zita og hvor er det godt at de er sunde og raske alle sammen held og lykke med det hele

• #14   12. sep 2008 takker. Ja nu er set som om vi kan begynde at glæde os. Det bliver spændende.....

Kommentér på:
drægtig men bløder/ brunligt udflåd

Annonce