{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Menstruation? Farer?
  • #1   18. jul 2010 for det første hedder det at hun er i løbetid. Og ja hun skal holdes fra hanhunde fra nu af og 2-3 uger frem. Helst 3 uger for at være sikker...

• #2   18. jul 2010 Mener hun kan godt blive drægtig, men da det er hendes første gang er det ikke sikkert at hun overhovedet er interessert, det var min ikke. Men jeg ville alligevel holde hende langt fra drengene i 4 uger. Så sker der i hvert fald intet.

• #3   18. jul 2010 Ja hun kan blive drægtig og da det er meget forskelligt fra tæve til tæve hvornår de er højløbske er det vigtigt at holde hende fra hanhunde i min 3 uger, jeg plejer selv at tage et par dage mere i enden for at være helt sikker på der ikke sker et uheld.

• #4   18. jul 2010 Michelle, gå lige i små sko. Kunne ikke huske det rigtige ord for det, og om det er nu hun er i løbetid, eller om det er inden hun bløder..

Hun viser ikke interesse for noget, men det UHELDIGE er at jeg passer min venindes LIDERLIGE hanhund i 14 dage mens hun er på ferie i udlandet. Pis pis pis. Kunne det passe bedre!. Jeg holder altid opfyn med dem, men problemet ligge nok mest hos min kæreste, han fatter ikke at det er vigtigt at holde konstant opfyn, bare 2 min den anden vej, og det kan være sket. Shit

• #5   18. jul 2010 Jeg ville slet ikke lade de to hunde være i samme rum mens hun er i løb - det er nemlig meget forskelligt hvornår tæven er villig til at blive parret, og det tager kun 2 sek. så er det gået galt! :S

• #6   18. jul 2010 de må IKKE være uden opsyn på noget tidspunkt og det vil være allerbedst hvis du kan sende en af dem et andet sted hen.... det bliver meget stresende for dem begge når hun blivre højløbsk

• #7   18. jul 2010 Det er bare noget skidt noget, men så må de jo være lukket i hver sit rum indtil min veninde kommer hjem.

• #8   18. jul 2010 Jeg står bare på bar bund lige nu. Det er ferie tid, og alle er bare på ferie :-I

• #9   18. jul 2010 De skal IKKE bare være under opsyn -de skal være helt adskilt. Osse selvom i ikke lige tror at hun er interesseret eller at hun selv siger fra.
    Tæven er højløbsk nogen dage, oftest ca midt i løbetiden. I de dage bløder hun ofte mindre eller slet ikke (men dette er IKEK et sikkert tegn, for det er forskelligt fra tæve til tæve), og de dage vil jeg nærmest garantere at hun ikke siger fra. Heller ikke selvom hun gjorde det om formiddagen, eller dagen før

Og det tager kun ganske få sekunder for hanhunden at hoppe på og hænge fast. Og når først de hænger sammen, er der ikke andet at gøre end at vente og så smutte til dyrlægen bagefter og få en abortsprøjte.

Det kan bestemt ikke anbefales.

Så hold hende fra hanhunde -inkl den i passer.

• #10   18. jul 2010 Det er jo sådan de fleste ups kuld sker.... fordi man lige skulle hente noget i køkkenet.

• #11   18. jul 2010 de skal være adskilt i alle 3 uger, hun er i løbetid. Det er ikke nok at du bare holde øje med dem.... hvis de vil, så hænger de sammen, inden du får numsen op af sofaen smiley

• #12   18. jul 2010 Michelle -strid kælling og med i tavlemafiaen !:

Godt indlæg.

Jeg håber at du vil tage dette til efterretning Camilla, så der ikke komme et UPS kuld hvalpe plus din tæve er alt for ung og ikke parat til dette mentalt og fysisk.

Så det er med at følge hvad Michelle har skrevet.

• #13   19. jul 2010 Du blir nødt til at holde dem helt adskilt! eftersom det er første gang hun er i løb, går jeg udfra hun heller ikke er så gammel. det ville være katastrofalt hvis hun allerede NU blev drægtig..

Udover dét, så er det også synd for din venindes hanhund, at den kan lugte hende, men får skæld ud osv når han nærmer sig hende..

• #14   19. jul 2010 Jeg kan ike gøre noget ved hanhunden, min veninde er først hjemme om 14 dage, ham kan jeg desværre ikke bede nogle om at passe for mig, men bliver nød til at gøre et eller andet, for NEJ hun er for ung,og skal IKKE have et ups kuld ! Jeg tager ansvar, og det bliver jeg nød til nu.

• #15   19. jul 2010 Man kan nu osse godt have tæve og han under samme tag trods løbetid. Det er der faktisk en del der har.

De er bare vigtigt at de på intet tidspunkt er sammen -så lukkede døre er et must og de skal self luftes hver for sig.

• #16   19. jul 2010 Okay, det er også bare en del mere bøvlet smiley

• #17   19. jul 2010 du skal så lige være obs på at hanhunde kan blive pænt kreative hvis de vil ind til en løbsk tæve.. så jeg ville ikke bare have en lukket dør - jeg ville låse den.

Kommentér på:
Menstruation? Farer?

Annonce