750 visninger
|
Oprettet:
Bella's første løbetid.. {{forumTopicSubject}}
Hej Hg
Jeg har min første tæve Bella, hun er lige kommet i løbetid, jeg har lånt nogler bøger og surfet nettet men jeg har stadig lidt spørgsmål.. Hun bløder lidt så hun er jo altså i løbetid, det startede for 4 dage siden, vores hanhund Buster viser ingen interesse overhovdet og alt er som det plejer, de skal så ikke sove sammen eller være sammen uden opsyn det næste stykke tid, men hvornår er det nu lige at hun kan blive drægtig? hvad er jeres erfaringer, er det nødvendigt at lade den ene blive passet ude.. ? Generelt skirv gerne alt i ved om drægtighed, det er min første tæve så jeg skal lige lærer det :S Tak Trine.
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Det bedste er at smide en af dem på ferie.
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 115
jan 2012
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Hun må ikke slippes løs, kan ikke lege ubekymret med andre, hilsesituationer bliver en pest - i tiltrækker jer en masse uønsket opmærksomhed fra fremmede hunde uden line..
Og så er der den søde duft af løbetid, blodet og en tæve med hormonforstyrrelser..
jan 2012
Min tæve har dog ikke (endnu) vist tegn på hormonforstyrrelse, men det kommer jo nok
Hvad med motion? Skal jeg gå mere eller mindre med hende under løbetid?
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 29 Svar: 609
Du kan sagtens motionere hende som du plejer, men husk at beholde hende i snor og hold dig væk fra friløbsområderne.
jan 2012
Der bliver dog heller ikke tale om sterilisation på nogen måde. Jeg har selv arbejdet hos en dyrlæge og alt andet lige skal min hund altså ikke steriliseres, (ikke før de har fundet en mere skånsom måde at gøre det på, ihvertfald). Vi har et stort gæstehus og der flytter jeg så over med bella mens hun er i løb.. det er vist det nemmeste(og sikreste!, kan jeg høre) Tusind tak for rådene! Jeg vil vogte over hende som en høg
jan 2012
Bella's første løbetid..