{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Hvalp tilbage og vider igen LANGT {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har fået en hvalp hjem, da køber ikke magtede opgaven pga. pludselig sygdom (ældre ægtepar)...

Hunden har så været ude på prøve hos en ny familie som havde en hund i forvejen (det gik fint her og de 2første dage hos dem) men nu må den lille igen ting for den store og den store makere ikke kun over for den lille, det er så slemt at de ikke tør lade dem alene...

Så nu får jeg den så hjem igen, vi overvejer nu selv at beholde hende (men jeg har en hvalp fra kuldet og er gravid så kan ikke rigtig overskue det lige nu)

Vi vil se om vi kan finde DET RIGTIGE hjem til hende (vil være mest optimalt)

Første ejer kontakter mig for at spørge hvordan det går hende hos ny familie, jeg siger at hun kommer hjem igen og vi vil se om hun kan få et godt BLIVENDE hjem...

De bliver så helt oppe og køre og håber self vi beholder hende, men spørger så om hvis hun bliver til salg om jeg så gider kontakte dem for så vil de købe hende tilbage IGEN...

Hva ville i gøre?

Jeg synes self de har haft chanchen og når de aflever hende af den grund de ikke MAGTER hende skal hun ikke til DEM igen...

Men hva synes i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp tilbage og vider igen LANGT
Kommentér på:
Hvalp tilbage og vider igen LANGT

Annonce