lige op til fødsel lige op til fødsel
Useriøse indlæg (som evt. skulle handle om min alder) frabedes venligst!
Så er vi ved at træde ind i den sidste uge af Sonja's graviditet - hvis hun altså er drægtig. For jeg har meget svært ved at se forandringer ved hende. Min veninde syntes at min tæve er blevet rundere om maven,selvom hun altid har været lidt kraftig oppe ved ribbenene, og der er ligesom om hende mave er faldet længere ned. Hendes brystvorter er også trådt frem, og dyrelægen siger jeg bare skal afvente til termin (om en lille uges tid).
Men det jeg vil frem til med dette indlæg er, at hvis du igger inde med billeder (evt. i et fotoalbum) hvor tæven ikke har forandret sig synderligt, kunne jeg bruge det til at "sammenligne" selvom alle tæver er forskellige.
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.099
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 5 Svar: 376
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
Eller forstår jeg dig forkert?
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Er der ingen hvalpe, tja...så kommer der heller ikke nogen af at få scannet tæven.
ER der hvalpe, jamen så skal de nok dukke op! ;o)
Men hvis der kun er en uges tid til terminen, så burde man (eller ihvertfald en uddannet dyrlæge) at kunne mærke sig frem til hvalpene; også selvom der kun er få hvalpe.
Jeg ville ikke selv begynde at trykke alt for meget i den mave...
Krydser fingre for gevinst!!!!!
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 93
Tanje & Oscar - lækkermås: Jeg spurgte også hvad det kostede at få hende røtngenfotograferet, så her snakker jeg ikke om at sparer penge!
Anna G: Ja, og derfor ville jeg gerne se billeder af tæver som heller ikke er blevet særlig store. Men som sagt er tæver enormt forskellige
jun 2004
Følger: 49 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 19 Svar: 164
Jeg har nogle billeder liggende, så hvis du vil se dem, kan du sende din mail i en pb til mig.
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 308
lige op til fødsel