603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

lige op til fødsel lige op til fødsel

Useriøse indlæg (som evt. skulle handle om min alder) frabedes venligst!

Så er vi ved at træde ind i den sidste uge af Sonja's graviditet - hvis hun altså er drægtig. For jeg har meget svært ved at se forandringer ved hende. Min veninde syntes at min tæve er blevet rundere om maven,selvom hun altid har været lidt kraftig oppe ved ribbenene, og der er ligesom om hende mave er faldet længere ned. Hendes brystvorter er også trådt frem, og dyrelægen siger jeg bare skal afvente til termin (om en lille uges tid).

Men det jeg vil frem til med dette indlæg er, at hvis du igger inde med billeder (evt. i et fotoalbum) hvor tæven ikke har forandret sig synderligt, kunne jeg bruge det til at "sammenligne" selvom alle tæver er forskellige.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige op til fødsel
  • #2   8. apr 2008 ikke at jeg har forstand på drægtig tæver, men synes da at du skal skifte dyrlæge, ville man normalt ikke undersøge den, hvis nogen henvendte sig med sådan et spørgsmål???

• #3   8. apr 2008 Det kommer jo også lidt an på hvor mange vapser der evt. er derinde... Hvis ikke der er så mange, bliver hun ikke nødvendigvis så stor...

• #4   8. apr 2008 Hvorfor har du ikke fået hende scannet eller lignende for at fastslå en evt drægtighed?

Eller forstår jeg dig forkert?

• #5   8. apr 2008 Tanja: Ja, scanningen er et sikkert redskab, men mange vælger at spare pengene.

Er der ingen hvalpe, tja...så kommer der heller ikke nogen af at få scannet tæven.
    ER der hvalpe, jamen så skal de nok dukke op! ;o)

Men hvis der kun er en uges tid til terminen, så burde man (eller ihvertfald en uddannet dyrlæge) at kunne mærke sig frem til hvalpene; også selvom der kun er få hvalpe.
    Jeg ville ikke selv begynde at trykke alt for meget i den mave...

Krydser fingre for gevinst!!!!!

• #6   8. apr 2008 Karin J: Jeg hendvendte mig pr. telefon, og hvis tæven har det godt (som hun tilsyneladende har) skulle jeg afvente til termin.

Tanje & Oscar - lækkermås: Jeg spurgte også hvad det kostede at få hende røtngenfotograferet, så her snakker jeg ikke om at sparer penge!

Anna G: Ja, og derfor ville jeg gerne se billeder af tæver som heller ikke er blevet særlig store. Men som sagt er tæver enormt forskellige

• #7   8. apr 2008 Jeg har en tæve som for nogle år siden kun ventede 1 hvalp, der kunne jeg nemt mærke liv da der kun var 1 uge tilbage. Så det vil jeg også mene du burde kunne hvis der er hvalp/e i hende

Jeg har nogle billeder liggende, så hvis du vil se dem, kan du sende din mail i en pb til mig.

• #8   8. apr 2008 Min Jade er også på faldende fode, og det spræller gevaldigt i hendes mave. Hele bughulen er sunket ned, og patvorterne er tykke og bløde.

Kommentér på:
lige op til fødsel

Annonce