644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hold da op (er glad) hold da op (er glad)

Så får man lige en mail fra norge og ringer så til manden og så tror man man har solgt en hvalp men nej så vil manden have to en til ham og en til sønnen!!! Så nu må vi se om de kan få styr på sagerne (de har kun 13 dag til at få de norske papirer i orden og hente hvalpene) elles skal de vente 120 dag på rabisvaccinationer og blodprøve!

Er vildt spænde på om det lykkes dem! De ringer sener og så tager vi lige en snak om hvilken af hvalpene det skal være! Så jeg kan få lavet EU-pas på dem og givet dem ormekur!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hold da op (er glad)
  • #1   28. jan 2008 fødevarestyrelsen var søde til at skynde sig med vores papire da vi forelagde dem problemet. vi hentede Bianca i Norge. hvordan deres har det med at hjælpe ved jeg selvf. ikke.

pas og ormekur skal gives sådan at det er inden en uge inden afrejsen. så gør ikke noget før du ved hvornår de henter. ormekuren skal dyrlægen give. så han er garant for at den er givet.

• #2   28. jan 2008 Weeehhh Hvor skønt..
    Håber de når det ;0)
    Måtte selv vente på Dinafisen i sin tid, da jeg boede i sverige da jeg købte hende og det var lange 120 dg ;0)

• #3   28. jan 2008 Connie: Jeg har snakket med en der tit ekspotere til norge og han siger man bare skal rykke dem lidt i ørene! Så går det egentlig ok, han mente også at hvis vi startede idag var der intet problem!

• #4   28. jan 2008 Skal dem fra Norge slet ikke se hundene eller skal i heller ikke møde dem eller ? :-S

• #5   28. jan 2008 Laura: De kender racen og har ikke rigtig mulighed for at tage ned og kigge hvis de også skal hente dem det bliver for dyrt for dem, de har fået tilsendt billeder og har set min hjemmeside! Så de vil vælge ud fra billederne eller lade mig vælge (da jeg jo kender hvalpene og ved hvordan de har udviklet sig)

• #6   28. jan 2008 Ja okay .. Men du kan os godt bare sælge hvalpe til folk du slet ikke har mødt ?

Det er ikke for og være negativ , undre mig bare lidt .. smiley

• #7   28. jan 2008 Jeg har jo snakket en del med dem over mail og i tlf (uden de var helt sikre på om de ville købe) så idag fik jeg den endelige besked! Så det er vel ligeså godt som hvis jeg havde set dem (sælger jo ikke bare fordi folk måske er flotte det er jo det de siger jeg sælger for)

Hvis du forstår

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746
    #8   28. jan 2008 Laura: Folk henter jo gode alvshunde fra den anden side af jorden. Det er ikke sådan lige at komme til at se dem først. Man må bare stole på hinanden.

• #9   28. jan 2008 Nååh så gir det lidt mere mening , ud fra din tekst troede jeg bare at han havde haft skrevet til dig, og du ringede ham op ...
    Og i så blev enige om med det samme at han skulle købe hvalpe hos jer .. Hehe .. smiley

• #10   28. jan 2008 jeg siger normalt at folk skal komme og besøge os inden vi kan lave en aftale, men har da også gjort en undtagelse med en familie fra Tyskland. Vi havde snakket sammen over telefonen og de lød fornuftige. Det var da med bankende hjerte jeg modtog dem da de kom for at hente Jacques, men heldigvis var de lige så søde, som de havde virket til i telefonen og de besøger os en gang om året.

værre var det næsten for vores norske opdrætter.
    Altså der hvor vi købte Bianca.
    vi havde mailet rigtig meget sammen inden og alt var i orden.
    når man køber en hvalp i udlandet skal man have tilladelse til at føre den ind i landet uden rabiesvaccine og i den tilladelse, står der hvilken grænseovergang og dato og klokkeslæt man kommer på. Knud og en kammerat tog op for at hente Bianca. køre fejl og må i alt hast få skrevet papirerne under og ud af døren med det lille pus, det må ikke have været rart for den kennelmor.
    selvom hende og jeg var i kontakt hele tiden over mail.

Kommentér på:
hold da op (er glad)

Annonce