ringtræning for DKK? {{forumTopicSubject}}
Hej
Vi er der ikke længe til jeg skal over og hente min nye kommende bedste ven (2 uger)
En austalian sheperd han, med DKK stamtavle. tanken er han skal have lov til at stifte bekendtskaber med lidt udstillinger, men jeg er meget i tvivl om hvordan jeg bedst muligt træner ringtræningen med hvalpen ? jeg har ledt nettet tyndt efter nogle videoer eller beskrivelse af hvordan man bedst muligt udstiller denne race.
Nogen erfarne udstiller der har mod på at guide mig igennem en perfekt opstillet hund eller måske kender nogle videoer jeg kan se, hvor de guider en igennem en opstilling.
Gerne hvor hunden har hale, da hvalpen her har hel hale
Og hvad med når man skal læbe med hunden, skal den have fokus fremadrettet eller skal den holde øje og have fokus på mig ?
Tanken er at gøre det til en leg, så det er sjov og spas når der skal opstilles, så jeg forsøger allerede nu at få en ide om hvordan jeg kan ligge træningen så både hund og jeg syntes det er sjovt men også så hunden kommer til at fremstå bedst muligt.
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
okt 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 7
Isabelle: Jo tak, glæder mig til at få ham hjem
okt 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 7
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 78 Svar: 7.905
https://www.facebook.com/groups/278325142347807/
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.526
Men at gå til ringtræning er klart bedst. Vi ville i hvert fald ønske vi havde haft noget tæt på xD
ringtræning for DKK?