{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

uden stambog {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig hvalp som skal begyndetil motivation idag, men jeg ville egentlig gerne høre om der overhovedet findes nogle former for udstilinger, lydighed eller agility for hunde uden stambøger???
begge forældre har stambøger men moren har ikke været til udstilling derfor ingen stambog til murphy. Findes der nogle konkurencer vi kan deltage i (altså når han bliver ældre) eller er det bare " to bad"??

knus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uden stambog
  • #1   27. apr 2005 Du kan deltage i alle konkurrencer men ingen udstillinger som det er idag *SS*

    Held og lykke med den lille ;o)


  • #2   27. apr 2005 mange tak for svaret. men man skal først ha taget en lydighed prøve før man kan starte agility ikke?? og der går jeg så udfra at man ikke behøver stambog?

  • #4   29. apr 2005 Hej

    Det er korrekt at hunden skal være et år inden den må begynde til agility. Men den skal også være nogenlunde lydig.. til Agility løber man jo ikke med snor :o)
    Derfor anbefaler mange at man har gået til lydighed med hunden inden man starter til agility (men man behøver ingen lydighedsprøve)

    Hvis du skal til officielle lydighedsprøver eller agilityprøver i DKK skal du have en "startbog". Denne skal bestilles ved Dansk Kennel Klub.

    Hilsen Mette, som går til agility og lydighed både med blandingshund og stambogshund.


Kommentér på:
uden stambog

Annonce