{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunden bider, man går, men hvor længe?
  • #2   25. apr 2007 og gør det sålænge du har problemer med hvalpen, konsekvens. ( det er vist også snart tid for at den skifter tænder, så måske er du heldig at have en sød hvalp ikkebidende snart)

• #3   25. apr 2007 Han har skiftet tænderne, han har i hvert fald tabt en masse for ca en måned siden..
    Men der står man skal gøre det, når man får hvalpen hjem, men det gjorde vi ikke.. Har det nogen betydning, at vi først starter nu?

• #4   25. apr 2007 Jeg plejede at sige AV, og så rejse mig og gå....

• #5   25. apr 2007 Da vores 4 aussier var små og tykkede i alt, dog ikke os, gik vi hen og sagde stille "nej" hvorpå vi gav dem det de måtte tykke i og roste dem. Meget hurtig er de alle holdt op med bideriet, de har jo ikke en ide om hvad der må tykkes på eller ej. Så prøv dette, håber det kan hjælpe dig også.

• #6   25. apr 2007 Vi har ikke haft problemer med at Oscar ha bidt os i leg, men vores Hector (som desværre ikke er mere) han var en bisse, da han var hvalp.

Vi blev anbefalet at ta ham rundt om snuden, og så give et lille klem så hans små spidse hvalpe-tænder gav ham et prik i læben. Bestem ikke noget vildt og voldsomt! Med det samme han sagde et lille bitte piv, slap vi, og lod ham slikke os på hånden.
    Det tog ikke ret lang tid, inden han stoppede med det.

Det der, med at rejse sig og gå..... For mig virker det som om man siger; okay, du får lov til at vinde, jeg "trækker mig".
    Den har vi aldrig brugt.
    Jeg ved godt, det er den teknik tæven bruger, hvis hvalpene blir for belastende, men....den er bare ikk logisk for mig...

Mange hvalpestreger kan jeg acceptere, men jeg vil IKKE acceptere at de bider!!!!!
    Det gør vildt ondt med de små syle, som de render rundt med, og hvis man har børn, risikerer man at de blir bange for hvalpen, da barnet ikke kan skelne imellem lege-bid og Grr-bid.
    Hunden bider, det gør ondt, hunden er DUM!!!

• #7   26. apr 2007 Maibritt

Sådan siger min lillesøster også.. hehe.. Men Nicki skal jo også først lige lære det, og det skal min søster også..
    Der er et problem med dit trick. Nicki HAR skiftet tænder, så de er ikke ligeså spidse, har prøvet det du siger nemlig, og når han så piver, og jeg slipper, bider han bare efter mig igen, fordi han tror, at vi leger videre. Så jeg vil hellere forestække den anden metode.

Er der nogen der kan sige mig, hvor lang tid der skal gå, fra man er gået fra hunden, til man kommer tilbage igen? Jeg vil nok bruge den med, at han er i et rum, og jeg i et andet, så hvor lang tid skal det tage?

Kommentér på:
Hunden bider, man går, men hvor længe?

Annonce