{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurrence
  • #1   22. jan 2019 Det er vel op til dig og din hund? smiley

• Mette L
    Mette L Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #2   22. jan 2019 Det kommer meget an på hunden smiley min gamle Golden elskede konkurrencer så vi var afsted 4 weekender i træk. Og det var ingen problem, men min gamle papillon var slet ikke til det konkurrence "pjat" og hun ville bestemt ikke trives med det. Så det er bare at mærke efter om din hund stresser eller ej, hvis ikke så bare kom af sted og hyg jer smiley

• #3   22. jan 2019 Tror nu ikke han stresser han har bare hans egen mening og hvad vi skal på banen

• #4   22. jan 2019 Vi var afsted 5 weekender i træk, jeg skænkede det ikke en tanke, der går jo en hel uges hverdage mellem. Jessie synes bare det sjovt og dejligt at lave noget med mig udenfor.

Men hvis han synes Rally er kedeligt, så vil han bestemt ikke synes at det bliver mere spændende 5 weekender i træk, tværtimod.

• #5   22. jan 2019 Det skulle ikke være noget problem.
    Bare man husker super høj belønning. Så motivationen er helt i top. Og hunden får en super oplevelse.
    For ved konkurrencer skal hunden jo gå længe (en hel bane) uden belønning. Så det kan godt gå ud over motivationen.
    Desuden skal hunden kunne slappe af og trives med stævnesituationen.

Mine hunde går uden problemer stævner mange weekender i træk.

Kommentér på:
Konkurrence

Annonce