KONKURRENCE {{forumTopicSubject}}
HUNDEGALLERI - I NEED YOUR HELP!!
Ville være evig taknemmelig hvis i ville bruge 1 min - 1 MINUT! på at gå ind og stemme på mit yderst delikate billede hvor jeg har rensecreme i hele ansigtet.
(link fjernet)
Jeg er med i den her konkurrence, hvilket jeg faktisk blev udfordret til at deltage i fordi mine venner mente ikke jeg turde at offentliggøre det yderst delikate billede jeg nu har.
Men jeg har lagt suverænt nr. 1 lige ind til I DAG, hvor konkurrencen SLUTTER!
Hende der lige pludselig ligger over mig, har lagt nr. 3 hele tiden og har pludselig formået at få over 200 stemmer idag inden for utrolig kort tid. Om der er tale om fairplay eller ej, ved jeg virkelig ikke - så nu tager jeg alle midler i brug!!
JA i skal connecte med facebook MEN den slår ikke noget som helst op på jeres væg eller lignede - I promise!
Hvis linket ikke går direkte ind på mit billede, skal i stedet vælge Danmark på kortet, derefter trykke most votes og så trykke på billedet der ligger nr 2 "Mathilde S"
På forhånd TAK!
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 295
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Er ellers ikke meget for tigge-stemmer, men har oplevet det samme i en konkurrence hvor vi kunne vinde et dyrt kamera ( vi var flere der lå ret tæt ) og på de sidste 24 timer kom en ny deltager og fik ja... Ca 130 % flere stemmer end vi andre havde formået at skrabe sammen de sidste 2 uger... det var mega irriterende for alle os andre der havde "spillet fair"
Så ja, du fik min stemme good luck
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
apr 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Men måtte desværre se mig slået på målstregen, til trods for jeg kom på 1. pladsen igen og lå langt foran, så kom nr. 2 lige pludselig igen og fik dobbelt så mange stemmer... hvordan det er muligt forstår jeg stadig ikke, men det hvertfald bittert!
KONKURRENCE