443 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Træning for første gang :( Træning for første gang :(

I dag var Ballou og jeg til træning i Mou for dørste gang, her i aftes, og fy for den da, hvor var han vild, han skabte sig som aldrig før, kunne slet ikke styre han, hjælper så ikk man er syg og hæs.. men puhaaa en oplevelse, så nu slæber jeg min mand med næste gang, han kan styre ham..
jeg har bare en utrolig lys stemme og kan ikke rigtig gøre noget ved det.
Jeg træner Ballou hver dag, og er go her hjemme. Han kan bare ikke tåle andre hunde, og vi er ca 15-20 hunde..

Hvad gør i, hvis i har sådan en vild hund ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning for første gang :(
  • #1   26. mar 2007 Synes størrelsen på dit hold er for stort. Det er i sig selv et problem. Så er foråret også sat ind og de store unghunde, særlig hanner kan være helt blæste i hovedet. De vil kun finde damer og slås indbyrdes.
    Jeg har også en lys stemme, men kan godt lyde virkelig bister hvis det er det jeg skal, det kommer meget an på at du har kontakt med den hund du skal træne med.
    Hvis du ikke hhar det, så kan du heller ikke træne den. Så lav nogle kontakt øvelser.

• #2   26. mar 2007 hahaha... Jaa tag lidt testetoton smiley eller hvordan det staves.. Jaa mega stor, og han er virkelig blevet en Hanhund.. Kan slet ikke styre ham mere, det er bare kommet fra den ene dag, til den anden..
    Men jeg har osse lavet mange fejl, har jeg indset idag, en træner hjalp mig på ene hånd, så skulle jeg gøre det samme, som trænern, det gad han slet ikke.. Puhaaa var så sur, jeg li var ved at græde..

Men håber ballou bliver mere lydig efter mig.

Men jeg træner hver dag, så køre vi i skove, ud på marken, og lidt omkring, han er go på ene hånd, sådan da.. men virkelig slemt når vi er til træning, eller bare hundeskoven, når han møder andre hunde.. Han elsker bare andre hunde, men han er så stor, og stærk, at han virker lidt skræmmende..

• #3   26. mar 2007 Alle hunde er mere eller mindre kulrede når de starter til træning. Vent og se et par gange og du skal endelig ikke miste modet. hvor mange trænere er der til så stort et hold?

• #4   26. mar 2007 1 træner, og 2 der gik rundt og tjekkede, men de træner li bagefter og inden, men er med.. de var til stor hjælp idag..

Ballou hylder, og skriger, springer og prøver komme fri fra halsbåndet, alle så bare forkert på Ballou og jeg, men vi er jo kommet for at få hjælp og lære noget.. eller jeg er..

Men kan ikke slippe ballou fri, han vil parre alle og alt smiley

• #5   26. mar 2007 jeg synes det virker som et stort hold, men okay vi er 13 på mit DCH hold, men kun 8 på det hold jeg går på ved vissenbjerg hundeskole og det kan klart mærkes at der er forskel på hvor mange der er på holdet,

men Aya er her 3 gang til træning hos DCH stadig lige tosset, kan ikke sidde stille, skal bare lege med alle og i den dur, men fra gang til gang vil du se nogle små ændringer og så træn kontakt hver dag, 3-4 gange om dagen, så skal det nok komme stille og roligt

• #6   26. mar 2007 Team love >

Bor du i Mou ???

- Det gør jeg nemlig, og har en ung hanhund på 8 mdr. som godt kunne trænge til at træne lidt med andre hunde i nærheden, så hvis du har lyst kan vi godt mødes af og til og så træne vores hunde på afstand af hinanden, så de begge lærer at arbejde når der er andre hunde i nærheden. Min hanhund er ikke nogen bølle, og han er 7-9-13 aldrig løbet hen til andre hunde, så jeg vil forvente han kan opføre sig rimelig pænt ... jeg har også en 8 år gammel tæve, og hun er garanteret totalt ligeglad med andre hunde :o).

/Carina

• #7   27. mar 2007 hej Carina jeg bor i kongerslev, så tæt på smiley Jaaaaa vi vil gerne mødes..

• #8   27. mar 2007 Det er jo altid svært for en hund at koncentrere sig når den ik er vant til at der er 15hunde omkring den.......Bare rolig det skal nok komme:o)

• #9   28. mar 2007 Jeg kan gost mærke på Joy at hun kan mærke at jeg er sur, og så er hun bare ENDNU mere mulig smiley Næste gang, så træk vejret dybt, tæl til 10 og prøv igen smiley

• #10   28. mar 2007 Jaa tusin tak, for rådene.. så må vi se hvordan det går næstegang

Kommentér på:
Træning for første gang :(

Annonce