{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Cava
Cava
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300

Første gang til træning - Stolt !! {{forumTopicSubject}}

Så kom jeg endelig afsted til træning med Noddy for første gang, og det var super godt.

Noddy er knap 5 måneder, og har været skrevet op til hvalpehold, siden han var 14 dage. Det lykkedes bare aldrig at finde noget, så jeg har trænet selv og er nu startet direkte på unghunde/sikker lydighedshold i DCH, hvilket han egentlig ikke er gammel nok til endnu....

Idag var første gang og det var godtnok spændende for den lille dreng.
Heldigvis er han rimelig cool overfor de andre hunde (det har vi oss trænet meget) men mennesker og tilskuere var virkelig topspændende....

Han havde naturligvis svært ved at koncentrere sig og holde kontakten, men han klarede faktisk alle øvelserne ok.

Er bare så stolt af min lille hund, og hvor er det fedt endelig at være igang...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første gang til træning - Stolt !!
  • Annie H
    Annie H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #1   21. aug 2012 Kan godt forstå du er stolt:) jeg har en hund på 5 mdr. han kan først komme til træning til november, det er øv. prøver ihærdig på at få ham til at inorer mennesker og hunde på vejene, men nogle hundeejere forstår bare ikke de skal lade os være, selv om jeg" trækker" ham med godbidder.
    Håber jeres gode træning fortsætter:)

• #2   21. aug 2012 Og med rette du er stolt smiley Kan sagtens forstå du er glad .. vi starter for 1. gang i aften med Kato på hvalpeholdet, og jeg glæder mig vildt til at komme igang. smiley

• #3   21. aug 2012 Kan godt forstå I glæder jer...

Jeg har også været SÅ træt af, ikke at kunne komme afsted med det samme, når man nu endelig fik hund igen...

Det er nemlig rigtig svært at træne hjemmefra, fordi tilfældige forbipasserende jo ikke lige ved, at de er en del af éns træning smiley

Kommentér på:
Første gang til træning - Stolt !!

Annonce