Bider i alt!!! {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har tidligere skrevet for at få hjælp omkring min venindes SBT hanhvalp på 8 måneder der bider i alt, og løsningen blev at han skulle lukkes bag et barnegitter i køkkent og derinde få et kødben eller lign. når han er alene - det er bare gået SÅ godt i ca. 14 dage - men nu er han begyndt at bide alt i stykker i køkkenet, dvs. køkkenlåger og håndtagene. Spørgsmålet er så bare, hvad gør man så nu, skal man forsætte med at have ham i køkkenet men smørger et eller andet på lågerne så han ikke længere vil bide i dem eller skal man komme ham i bur? Eller ville det hjælpe hvis han kom til at gå sammen med en anden hund??
På forhånd tak
Mvh
Malene
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 73 Svar: 318
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 199
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 73 Svar: 318
omkring kl. 10 kommer hendes mor eller mormor og går med ham i ca. 30-60 min. så går hun op med ham og er der i 30-60 min.
nogle dage kommer min veninde allerede hjem kl. 12 andre dage først kl. 16. Hvis hun arbejder til kl. 16 kommer hendes mormor eller mor og går med ham i ca. 45 min.
Det skal lige tilføjes at de ikke "bare" går med ham men træner forskellige ting, og laver aktivitetslege med ham både inde og ude. Derudover leger han nogle gange med andre hunde på marken. Han er en utrolig velopdragen hund og laver ikke "ballade" udover at spise alt når han er alene... ;o)
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 33
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 976
Jeg tror personligt, at han bliver aktiveret for meget, så han bliver stresset.
Han skal ikke luftes og leges så meget med, hellere nogen øvelser, hvor det er snude og hjerne han skal bruge, så han bliver mentalt træt.......
Anette
Bider i alt!!!