946 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

kan man træne for meget kan man træne for meget

manden og jeg er lidt uenige, jeg mener jo at Aya ikke har skidt af at gå 2 forskellige steder til hvalpetræning,

Pt går vi jo hos DCH i odense, hvor vi har med basal lydighed osv, altså almen lydhed

men jeg har jo så tilmeldt mig til vissenbjerg hundeskole også, da hun gør mere ud af adfærd og selvstændighed

citat fra vores samtale:

I hvalpetræningen hos mig, har jeg lagt vægt på at træne hundes balance og
selvtillid. Dette er nemlig noget som er meget vigtig senere i hundens
liv.
Desuden arbejder jeg med fremad-sendelsen, rundering (som også kan bruges
til agility senere).
Indkald.
Hundetrick.
Stå, sit, dæk kommer først senere.

Derudover er det vigtig for mig, at din hund lære det rigtig hundesprog,
så derfor vil jeg gør alt for den ikke bliver mobbet eller møder en anden
hund som er sur/aggresiv. Jeg skal derfor altid være tilsted, når hundene
blive sluppet løs til sidst.
Det samme gælder for dig, at du lære at give din hund den rigtig ros.

Desuden ligger jeg vægt på, at hunden kan komme til hundetræning uden den
skal gø hele vejen. Du skal derfor forvente, at først gang til træning
blive det ikke til så meget undervisning, men at hunden finder ud af hvor
den er og hvem den skal være sammen med.

altsammen noget der lyder ganske fint og meget anderledes end DCH, derfor vil jeg jo gerne begge ting,

er jeg helt åndsvag fordi jeg vil træne 2 steder fast

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man træne for meget
  • #1   14. mar 2007 Jeg syntes helt sikkert at du skal hoppe med på det hold for det lyder godt, og jeg vil ikke mene at der kan ske noget ved det.

• #2   14. mar 2007 jeg synes det er fint...;)

• #3   14. mar 2007 nej jeg synes jo også det lyder godt og det jo 2 meget vidt forskellige træningsmåder, altså DCH med deres Lydighed uden så meget om adfærd og så her en masse om adfærd, det kan så lige nævnes at hun jo har kurser i adfærd også ved siden af og allerede har sagt god for at hjælpe ved alene hjemmeproblemer når man er tilmeldt hos hende,
    det lyder jo vildt godt, men vil jo ikke droppe DCH, det jeg for nærig til når jeg nu har betalt for at komme der

• #4   14. mar 2007 jeg synes det er godt at du træner begge dele... og begge steder, det er ikke alle der har den mulighed...
    spørgsmålet om du træner for meget, kan være i hvor lang tid ad gangen du træner, hunden skal også have pauser og det skal være sjovt for hunden, ellers får du bare en hund der ingenting vil... held og lykke med det hele... ;o))

• #5   14. mar 2007 Kimie

de får rigeligt af pauser, under sidte træning i DCH strtede vi kl 10.30 og sluttede kl 12 og kun ca 1 time var træning resten leg, og lidt information

• #6   14. mar 2007 Tror da ikke, der kan ske noget ved det, men du ska bare ikke starte så hårdt ud, så længe den er hvalp...

• #7   14. mar 2007 Jeg ville være meget opmærksom på at hunden ikke bliver forvirret.

Ingen steder træner ens, så der kan komme konflikter mellem metoderne.

• #8   14. mar 2007 Karina >

Hvis det drejer som om 1 aften om ugen hos DcH og 1 aften om ugen på hundeskolen, og deres metoder og øvelser passer sammen, så er det ikke noget problem :o).

Det lyder ellers godt på hundeskolen, hvis de holder det de lover ... det er sådanne ting der efter min mening er meget vigtige at lære sin hvalp :o).

Pøj-pøj med træningen :o)

/Carina

• #9   14. mar 2007 jeg træner osse 2 forskellige steder
    mine træner ved godt jeg træner 2 steder, og begge lytter til hvad den anden har fortalt mig, og den ene har faktisk lært en masse af den anden gennem mig, så...

så længe du selv kan sortere i de ting du siger, og husker at altid give samme kommandoer og signaler skal det nok gå

• #10   14. mar 2007 Tja, jeg kom forsent. Janne har allerede skrevet *næsten* det jeg ville smiley Jeg træner samme 2 steder som Janne smiley

• #11   15. mar 2007 carina
    har en *nabo*(et par vænger væk) som har gået der med sin tæve og som roser det meget, hun holder hvad hun lover og lidt til, fik at vide at det faktisk skulle være svært at få en plads der, fordi hun træner MED hunden i stedet for med EJEREN

• #12   15. mar 2007 Janne
    ikay, det tror jeg nok jeg kan, bruger alllerede bestemte kommandoer til hende

Kommentér på:
kan man træne for meget

Annonce