{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Hjælp søges... han gør :( {{forumTopicSubject}}

Hej kære hunde-tosse venner smiley

Jeg har et seriøst problem. Futte opfører sig som en vanvittig. Han gør og piver KONSTANT!!!! når han er inden for (selvom vi er der) når han er ude vil han ind, og når han er inde vil han ud..... Det er slet ikk til at holde ud, det er HELE tiden.....

Vi er også blevet nødt til at spærre hele forhaven af, ellers gør han udfald mod de forbipasserende smiley

Vi bor i en kolonihaven forening, og nu går der rygter om at der går en underskrifts indsamling rundt hvor det hndler om at vores hunde skal ud, eller at "disse hunde" skal være forbudt at ha i den haveforening.

Aner bare ikk hvad jeg skal gøre. Det ender jo med vi blir opsagt hvis Futte fortsætter sit galberi smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges... han gør :(
  • #1   30. jan 2007 Jeg ved ikke hvor meget i lave med ham.. Men måske træning og psykiske øvelser kan være løsningen.

En træt hund orker ikke at rende rundt og pive og gø hele tiden =)

• #2   30. jan 2007 Det er ikke det, vi aktiverer ham fint. Xena er der heller ikk noget med......

• #3   30. jan 2007 Han blir 3 i sep..... så han er over 2 år. Er det ikk lidt sent hvis han reagerer på det nu????

• #4   30. jan 2007 H S..... præcis. Vi er nu engang en børnefamilie, og kan desværre ikke bruge al vores tid på at få ham til at holde op og prøve 117 ting igennem.... Vi kan heller ikk sidde og kæle KUN med Futte hele dagen igennem, selvom han sikkert ville synes det lige var sagen smiley

Tænkte bare der var nogen der måske vidste hvad det kunne være, så man havde et par ting at arbejde med.

Der er godt nok mange hunhunde i løbetid i øjeblikket, gad vide om det er det han flipper ud over?!?! (dog har han altid "beskyttet" området mod forbipasserende)

• #5   30. jan 2007 Han skal sqi også snart ha fjernet bollerne skal han..... smiley det ville nok afhjælpe mange af problemerne. Men synes stadig hans piven og gø'en er underlig.... Men igen, hvis han er frustreret over hunhundene er der nok ikk noget at sige til det......

• #6   30. jan 2007 H S.... Vi er for 4 mdr siden, gået fra hinanden, manden og jeg. Han har Futte, og det er lige før jeg tror han får mere opmærksomhed nu end før fordi ungerne og Xena ikk er der til at stjæle det hele tiden.....

Men måske savner han os???? Bare sent han reagerer på det (4 mdr efter)????

• #7   30. jan 2007 H S.... det lyder som Futte ihvertfald smiley så har du måske ret alligevel. Men hvad gjorde i ved det så?????

• #9   30. jan 2007 Tak Anne.... Det kan jeg ihvertfald smiley

H S..... jamen du har nok ret. Måske skal han bare vænne sig til det. Det bare mærkeligt det først kommer nu smiley Men tusind tak for hjælpen H S..... *s* kunne sagtens bruge de råd du er kommet med...

Vender lige tilbage med opdteringer til jer smiley

Kommentér på:
Hjælp søges... han gør :(

Annonce