{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Når man leger/motivere med sin hun,AST {{forumTopicSubject}}

Hej alle på Hg,

Når i ude og gå tur med jeres hund er det så bare en gå tur på 30 min eller leger i også med den ?
mener kaster pind ( får den til at røre sig)
jeg spørger fordi at jeg normalt bare går en lang tur, og nogle gange får maxi lov til at lege med hans venner, en boxer eller hans bror ( også inde på hg) men hva laver i ellers af sjov med jeres hund ?
vil gerne se hva jeg ellers kan lave med ham af leg.

min er lidt over 7 måneder nu og det en amstaff

mvh bala

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når man leger/motivere med sin hun,AST
  • #1   6. jan 2007 jah der skulle stå hund i titlen men var der ikk plads til ;D

• #2   6. jan 2007 Jeg går normalt en tur i skoven hver dag med Mille, hvor hun ofte får lov at løbe løs, da der ikke kommer ret mange der. Desuden kommer hun også når man kalder, og det må jo siges, at være et lille plus. Når hun er fri, får vi samtidig trænet lidt lydighed i form af plads, feltsøg, sit-, stå- og dækøvelser m.m. :o)

• #3   6. jan 2007 jamen, når vi går tur, er det ikke bare gåtur men også træning i kontakt osv, vi leger med pinde, leger skjul, søg og ser hvem der kan løbe hurtigst,

der trænes lidt lydighed(kun lidt) for det meste går det ud på leg og på at hun er obs på mig og hvad jeg gør,

men altså det med at løbe skal man passe på med, de første mange gange fælled hun mig, så jeg lå så lang jeg var i mudder osv

• #6   6. jan 2007 Er det kun amstaf ejere du vil høre fra??

Er en amstaf meget anderledes end en hvilken som helst anden hund - når man snakker om motivering på gåture?

• #7   6. jan 2007 Nina

ja en amstaf er meget anderlede *GG*

nej de er ej. men ved jo kaoz nemt motiver sig selv med sine rejehop *GG*

• #8   6. jan 2007 Karina - Ja der skal ikke meget guidening med når kaoz skal stimuleres, men han render også løs næsten altid jo..
    Men hunde i snor kan jeg foreslå spor og lydighedstræning =)

• #9   6. jan 2007 Men = med

• #10   6. jan 2007 Rikke jah har jeg også gjort en enkel gang men der kommer altid nogen og maxi kommer ikke altid når jeg kalder, men jeg træner også lidt lydighed med ham, det mest der hjemme jeg træner sit, dæk..

Karina hehe har prøvet og løbe en kort tur men han løber for det mest ind foran mig ellers hopper han op efter mig, men løber ikke så lang og tit da han stadig er lille

Sanna, når han leger med de andre hunde kaster vi også pind heh men det gider han næsten ikke han vil hellere "bryde" med de andre på en mild måde self smiley

nina, nej nej self ikke smiley vil gerne høre fra andre også ville bare sige det var en amstaff, kunne være nogen lavede noget andet med dem ? heh

• #11   6. jan 2007 Spor kunne måske være en idé? :o)

• #12   6. jan 2007 Det er meget forskelligt hvad jeg laver med Victor. Sommetider træner jeg lidt med ham når vi er ude at gå.. lidt kontakt øvelser, sit, dæk eller blive.. lidt indkald.. den slags.
    Vi bor lige i udkanten af byen så tit er der mange dufte der skal undersøges i ro og fred, og da det jo er hunde-nyhederne han læser får han også lov til at snuse længe i fred så turen ikke kun er for hans ben, men også for hans andre sanser.
    Håber du får nogle gode ideer..

• #13   6. jan 2007 Helle

hvordan belaster hofterne, her kaster jeg pinden, Lilo løber hen og tager den, ligger sig og tygger i den,

nej hun er ikke som andre

men ville gerne vide hvad det er der belaster hofterne

• #14   6. jan 2007 ja det vil jeg egentligt også, for kaster en del pind til chico..
    - jeg følger stille og roligt med..

Kommentér på:
Når man leger/motivere med sin hun,AST

Annonce