Glad i låget indlæg :-) Glad i låget indlæg :-)
Var til træning med min lille Clinton igår aftes. Træningen stod på spor og mens de lå og blev gamle nok var der sat op til en fremadsendelse og et frit søg. Vores træner havde planlagt at vi allesammen skulle gå fremmedspor, hvem der skulle lægge spor for hvem osv (jeg har en rigtig god træner ). Jeg blev grebet af et øjebliks 'jamen han har jo aldrig gået fremmedspor før' - panik. Hvilket selvfølgelig også viste sig at være fuldstændig åndsvagt. Min lille 'junior-B-hund' gik et superfedt spor. Jeg vidste i sagens natur ikke hvordan sporet forløb, men det gjorde Clinton
Han gik i et superfedt tempo og med godt træk i linen hele vejen rundt og tog helt selvstændigt alle knæk rigtig flot. Jeg havde lidt svært ved at få armene ned bagefter
Han lavede et par flotte fremadsendelser og et frit søg i raketfart. Han er sg* en god hund ham 'præsidenten' og man bliver virkelig glad i låget af at træne med ham
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.332
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.451
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 48 Svar: 616
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.451
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 78 Svar: 7.978
Når jeg tager mig sammen og går spor, er det primært Schweiss (lagt af andre) og noget af det mest givende ved den disciplin, er simpelthen, at jeg er nødt til at slippe tøjlerne og stole på min hund, for hun ved bedst.
Glad i låget indlæg :-)