Glad i låget tråden... Glad i låget tråden...
Fra andre fora er jeg vant til der er en "positiv" og en "brokke" tråd. Og det har egentlig været meget hyggeligt at følge andres succes'er og deles om det modsatte.
Så jeg har længe tænkt det skulle være en mulighed herinde også...
Jeg kan godt lægge ud:
Her er endelig ved at komme lidt ro på, og set retrospekt kan jeg godt se hvor hårdt det har været med hund, fuldtidsjob og specialeskrivning. Jeg sover stadig overhovedet ikke godt, og jeg er stadig i mangel af overskud og konstant træt...MEN det går fremad!
Jeg bestod med et ganske godt resultat synes jeg selv... mit arbejde har gennem det hele givet udtryk for jeg er en god ressource og mine kolleger har lige valgt mig til arbejdsmiljørepræsentant.
Og allerbedst...jeg kan mærke at jeg er mere nærværende med min hund igen og overskuddet til venner og familie er på vej tilbage...
Og jeg GLÆDER mig til min familie fra jylland kommer en weekend i start november så vi skal fejre og hygge
Minion foran Samfundsvidenskabeligt Fakultet...hvor jeg nu ikke længere "spilder min tid" væk fra ham :D
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.760
Hvalpen er blevet mega dygtig til at være med på arbejde
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.760
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.298
Jeg kan også være med på positiv tråd.
Først og fremmest er Lucky bare den sejeste lille hund i hele verden, fordi han klarede sin pl operation og genoptræning til ug, og hans knæ er nu stort set så godt som nyt
Så er jeg for første gang i mange år, bare lykkelig. Det sker da at jeg stresser og min angst er der stadig, men i bund og grund er jeg lykkelig. Der er ingen depression der presser på, og jeg har fået verdens bedste kæreste. Jeg kunne virkelig ikke ønske mig mere
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1265 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.275
apr 2017
Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 964
vi flyttede i rækkehus d, 1/9, samme dag fik vi bil, min fars chef forærede os et halvt fitness center, midt i sep. fik vi10.000 kr. tilbage i boligstøtte.
alt kører virkelig på skinner!!!!
der er kommet en hel anden ro og overskud efter at vi flyttede, og det kan så tydelig mærkes på os, børnene og dyrene
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1265 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.275
mar 2016
Følger: 11 Følgere: 207 Hunde: 5 Emner: 56 Svar: 1.473
og det er nu også dejligt der lige kommer en stigning i indtægt både op til jul og generelt, for jeg vil bygge en hundelegeplads i haven!!
OG så skal der ellers bare købes nyt legetøj, vintetøj og andre sjove og skønne ting til basserne
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.076
jun 2009
Følger: 232 Følgere: 96 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.000
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 78 Svar: 7.978
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.716
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.921
alle er raske, naturen er virkelig smuk og tak til Ziva går vi virkelig meget op i at nyde turene sammen. Skiftes til at drikke kaffe og sidde på en træstamme. Ziva kan snuse rundt om stammen og bruge næsen, og vi kan sidde og nyde freden og småsnakke lidt om alt og ingen ting.
I dag har jeg fået en rundvisning blandt Næstveds militæranlæg, og vi har snuset til øvelsesbanen som køerne passer i øjeblikket. Det var spændende for os alle tre - vi vender helt sikkert tilbage i morgen og udforsker noget mere.
sep 2017
Følgere: 536 Emner: 152 Svar: 10.677
Jeg er vild med glad-i-låget tråde. Jeg orkede faktisk ikke at læse brokketråden, for jeg lader mig gå på af al den negativitet, og det har jeg virkelig ikke brug for.
Jeg er glad for endelig at nyde livet. Jeg nyder bare at være mig og hundene, at der kun er mig selv at stille til ansvar og jeg elsker mit job. Efter to års hårdt arbejde, har jeg netop i dag fået nogle målinger, som viser at vi har rykket os mere, end man på nogen måde har turdet håbe. Jeg er pisse stolt af at være en nøglespiller i det game, og i dag nyder jeg vores resultater. I morgen skal vi give vores erfaringer videre til nogle, der er i dag hvor vi var for 2 år siden.
Mine dejlige hunde trives så godt efter vi er flyttet. Jeg var i tvivl om de kunne finde ud af at miste deres "far", men de er heldigvis simple væsner, og nyder at være sammen med mig og hinanden
Det eneste der trækker lidt ned, er at Bellas ben ikke er helt ok. Men jeg kæmper videre for hende, og er helt sikker på at vi når i mål. Det skal vi!
Dem her - mine elskepiger
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 14 Hunde: 5 Emner: 4 Svar: 363
Min lille utrolig uheldige hundehvalp, der er mester i at komme galt afsted og er bedste venner med samtlige dyrlæger i området, viste præcis hvorfor hun er hver en krone værd og hvorfor jeg gider opdrætte hunde i stedet for at købe dem.
Har fået mig den lille hyrdehund jeg sådan havde ønsket mig og hun viser lige præcis det jeg gerne vil se og elsker at arbejde med.
Det kan kun blive godt og et virkelig vigtigt avlsmål med hende er godt på vej til at være nået.
Det er sgu' da noget at være glad i låget over
https://www.youtube.com/watch?v=KZPwvWwnUag&feature=youtu.be
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 262 Svar: 7.962
Generelt er jeg egentlig bare taknemlig for at have tag over hovedet, få mad på bordet hver dag, have en fantastisk mand og familie, have skønne veninder, og have mine dejlige hunde, så behøves jeg skisme ikke særlig meget andet i livet
jul 2012
Følger: 21 Følgere: 1427 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 7.979
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 351 Svar: 8.149
Derudover er jeg ret stolt over, at begge mine hunde, som på ingen måder kan udstilles, klare sig så fandens godt til ringtræning
Jeg får stor ros for mit arbejde med bæsterne, men i virkeligheden er det hundene der fortjener alt rosen.
Jeg er så stolt af de to
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.488
Jeg kun har ejet én hund som jeg havde i 10½ år, og nu har været uden hund i 5 mdr., så er meget meget spændt, men jeg glæder mig som et lille barn, og har en god mavefornemmelse.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1317 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.845
Vi skal begge for første gang i Fjord & Bælt i Kerteminde
Faderen er fra Odense, så har været der MANGE gange, så han gider ikke med
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.477
Både fagligt, men også bare ganske almindeligt kollegialt...
Og hvor er det dejligt at se alle de positive ting der sker i jeres liv for tiden
Isabelle
Glad i låget tråden...