{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

træningslege og andet sjov {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg mangler lidt nogle nye sjove ting at træne og måske forskellige lege der forstærker selvkontrol og diverse andre ting.
Egentlig bare en masse sjov og ballade.
Jeg har søgt både på Google og Youtube men har meget svært ved at finde noget nyt.

Så jeg håber nogle af jer her på HG kender nogle lege/øvelser som er sjovt at lave med hunden.
Gerne nogen der styrker samarbejdet og glæden ved at aflevere ting og lege videre med mig men alt er velkommen.
Vi mangler bare noget nyt til at smide ind når vi ikke gider træne lydighed smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træningslege og andet sjov
  • #3   18. apr 2017 En del af øvelserne i Færdighedsprøven kan vi allerede men der er bestemt et par øvelser som vi bestemt kan træne smiley

Nosework har jeg kigget lidt på men jeg tror og vi holder os til at gå spor lige pt i hvert fald men spændende ser det ud og jeg tror bestemt det er noget vi skal snuse til i fremtiden
    Vi træner i forvejen tricks og meget kropskontrol.
    Den med to stykker legetøj laver vi også, jeg vidste bare ikke det havde et navn smiley
    Vi shaper også en del i perioder hvor han blandt andet har lært at slikke sig på næsen og bukke hovedet.
    Den med at bukke hovedet er nu nærmest default øvelsen når han skal tigge er eller andet smiley

• #4   18. apr 2017 Hvad med noget kropskontrol af en art? smiley

• #5   18. apr 2017 vi laver allerede rigtig meget kropskontrol men prøv at kom med nogle øvelser, det kan være du kender nogen vi ikke gør smiley

• #7   18. apr 2017 Jeg ved ikke om det er helt skudt forbi.. men Nelly og jeg ELSKER at gå på legepladser smiley Der gælder det om, at kravle rundt på så mange forskellige ting som muligt. Holde balancen, også på mange forskellige underlag.
    Det er selvfølgelig hende det handler om, men hun elsker virkelig, når det er noget vi gør sammen, og hvis hun bliver i tvivl eller usikker, så kan jeg støtte. smiley smiley det giver ihvertfald os et fedt sammenspil, og hun får en masse kropskontrol. Og når ja - det er skide sjovt smiley

Og frisbee er vi også fan af i øjeblikket. Der skal vi også læse hinanden rigtig godt smiley

Det er gerne det vi bruger lidt tid på, for at få lidt andet ind, end lydighed smiley

profilbillede
  • #8   18. apr 2017 C&N
    legeplads leg er så sjovt!
    Det gjorde jeg også rigtig meget da jeg boede inde i byen smiley
    Nu bor jeg laaaaaangt ude på landet så legepladser har vi ikke så mange af men vi leger med det vi nu har smiley
    Frisbee er også virkelig fedt.
    Det har vi dog ikke gjort længe pga plads mangel.
    Nu har vi fået ryddet det nederste af haven så det skal vi bestemt lege med igen snart smiley
    Jeg indlærte faktisk slalom igennem benene under gang under frisbee leg i sin tid smiley

• #9   18. apr 2017 men ellers virkelig gode forslag.

Det er bare svært at finde noget nyt og sjovt når man i forvejen laver mange ting med sin hund smiley

• #10   18. apr 2017 Jeg kender godt problematikken smiley

Kommentér på:
træningslege og andet sjov

Annonce