Agility - Så skete det endelig Agility - Så skete det endelig
Jeg har i 11 år drømt om at starte til agility, og for 1 uge siden startede jeg endelig til det! (med hund - Jeg har været hjælpetræner / føl på et agilityhold i 9 måneder....)
Tirsdag d. 3/1-2017 startede My til agility træning i Dansk Agility Forening, hvor hun tidligere har gået til hvalpetræning, og holdte så en pause fra træningen pga. hendes knæoperation mm.
Vores første agility træning hos DAF forløb rigtig godt. My gjorde hvad hun skulle - hun kunne tage tre forhindringer ad gangen, som var det maksimale denne aften. Det var spring, spring, tunnel, og spring, spring, flyv.
Her. d. 08-01-2017 besluttede jeg mig for at tage nogle forhindringer frem som jeg købte sidste år. My og jeg trænede i 15 minutter i haven, og det gik bare super godt! (synes jeg selv)
Se videoen nedenfor - eller på min profil.
Jeg glæder mig til i aften, hvor vi skal af sted til træning for 2. gang.
Så ved I det!
https://www.youtube.com/watch?v=JCC35dSO9vg
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.334
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 3.370
jun 2008
Men det er selvfølgelig på egen risiko som alt andet.
Vi er ved kiropraktor hver 4.-6. Måned, så der bliver både forebygget og behandlet eventuelle skader.
aug 2008
Følgere: 1084 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.715
Jeg gik også alt for mange år inden jeg tog mig sammen, men har da gået til det i et halvt års tid nu
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 641
Gik også til agility med Saga i 2 sæsoner, men divaen gider ikke at løbe, så det tog altid en halv menneskealder at komme igennem sådan en bane, med de små ben i gåtempo
jun 2008
Angående hendes knæ, så er hun en hund, der hellere skal leve nogle få år med fart på, end 15 år med ro. Så jeg er indstillet på, at hun måske får slidgigt i en tidlig alder og måske skal herfra tidligere end "normalt". Mellem hellere dét, end at hun ikke kan få brugt sin krop.
Hun egner sig ikke til rally / lydighed. Det er prøvet.
feb 2015
Følger: 27 Følgere: 27 Hunde: 2 Svar: 2
mvh
Tom
Agility - Så skete det endelig