Gøen {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Min hund havde været ude for en "ulykke" hvor han blev bidt af en anden hund. Siden den dag er han begyndt at gø meget når vi går forbi andre hunde. Det lyder som om han er meget sur, men så snart vi går hen til hunden, bliver han glad og vil slet ikke gøre den fortræd. Men problemet er bare at mange folk tror han vil gøre deres hund noget, og det kan jeg godt forstå de tror, fordi det lyder meget som om han er sur. Hvordan kan jeg lærer ham bedst muligt, at han ikke skal gø helt vildt når vi går forbi andre hunde, fordi det ender med at han slet ikke kan lege med andre hunde, uden deres ejer er bange for at han ligepludselig angriber hunden. Tak på forhånd
Billedet er fra da han blev opereret, fordi stedet hvor den anden hund havde bidt ham, var der gået betændelse i.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.806
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
Lad være med at ignorere hans angst, det kan eskalere... i stedet skal i træne tillid op igen
Og Birgitta en hver hund uanset størrelse kan gøre skade, derudover så skal ingen hund -hvor lille den end er, flyve i flæsket på min hund "bare fordi den ikke kan gøre nogen permanent skade fysisk" det er ikke sundt psykisk for nogen af hundene!
dec 2012
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.758
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Så selvfølgelig kan en lille hund da gøre skade.
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Det var da chi'en og dens dobbeltgænger der gik til angreb..
Madammen evnede ikke den svære kunst at håndtere et par flexier.
dec 2012
Og selv min lille hund...flygter ikke fra små arrige bæster og jeg har set mere end et eksempel på at andre hunde heller ikke gør
Og det er også ligemeget, for lille eller stor hund, så skal de ikke rende rundt og angribe andre...
Gøen