{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Gøen {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Min hund havde været ude for en "ulykke" hvor han blev bidt af en anden hund. Siden den dag er han begyndt at gø meget når vi går forbi andre hunde. Det lyder som om han er meget sur, men så snart vi går hen til hunden, bliver han glad og vil slet ikke gøre den fortræd. Men problemet er bare at mange folk tror han vil gøre deres hund noget, og det kan jeg godt forstå de tror, fordi det lyder meget som om han er sur. Hvordan kan jeg lærer ham bedst muligt, at han ikke skal gø helt vildt når vi går forbi andre hunde, fordi det ender med at han slet ikke kan lege med andre hunde, uden deres ejer er bange for at han ligepludselig angriber hunden. Tak på forhånd smiley

Billedet er fra da han blev opereret, fordi stedet hvor den anden hund havde bidt ham, var der gået betændelse i.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøen
  • #1   25. sep 2016 han er usikker. du kan evt starte på et lineføringshold

• #3   25. sep 2016 Han er bange, og gør fordi han IKKE vil tæt på de andre hunde, når du så ignorerer hans frygt har han faktisk ikke meget anden mulighed end at klappe kaje med "advarslen" og ty til anden dæmpende adfærd som "jeg vil faktisk bare lege, se jeg er lille og ufarlig, venlig og åh så glad" -sprog for at prøve at undgå at blive bidt igen...

Lad være med at ignorere hans angst, det kan eskalere... i stedet skal i træne tillid op igen smiley

Og Birgitta en hver hund uanset størrelse kan gøre skade, derudover så skal ingen hund -hvor lille den end er, flyve i flæsket på min hund "bare fordi den ikke kan gøre nogen permanent skade fysisk" det er ikke sundt psykisk for nogen af hundene!

• #5   25. sep 2016 Ja...det er derfor der er så mange skambidte små hunde, det er fordi de store hunde valgte at flygte...

• #6   25. sep 2016 Et BAT-kursus vil gavne jer enormt meget.

• #7   25. sep 2016 Birgitta: Morgan (irsk ulvehund) fik en hidsig Chi op og hænge i næsen, det var sgu da noget der gjorde pænt ondt på skrumlet, der gik hul..
    Så selvfølgelig kan en lille hund da gøre skade.

• #10   26. sep 2016 Hvorfor skal han dog flygte?, han var i snor.
    Det var da chi'en og dens dobbeltgænger der gik til angreb..
    Madammen evnede ikke den svære kunst at håndtere et par flexier.

• #11   26. sep 2016 Det gør du måske ikke Birgitta -men meninger er ikke det samme som facts smiley

Og selv min lille hund...flygter ikke fra små arrige bæster og jeg har set mere end et eksempel på at andre hunde heller ikke gør

Og det er også ligemeget, for lille eller stor hund, så skal de ikke rende rundt og angribe andre...

Kommentér på:
Gøen

Annonce