{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Jeg er PÆNT stolt lige i dag! {{forumTopicSubject}}

Okay, okay.. Vaks har mange problemer med stress og lignende, når vi er på gåture - Han kan da slet ikke forholde sig i ro, når han ser en hund (det kommer af frygt, selvom det kan ligne glæde).

I dag tager vi så turen omkring 18:30 - Vi plejer at gå tidligere eller senere, hvor vi sjældent møder hunde.
I dag møder vi først en mops. Vi går over på den anden side af vejen inden Vaks opdager den, og han går videre på kommandoen, da han så alligevel ser den. Men ak, på den anden side af åen kommer der en cocker spaniel. Vaks er for enden af snoren, og den er jo langt væk. Langt om længe kommer han hen til mig, og vi går så længere hen mod broen. Vi når ikke særlig langt... Faktisk kun lige ind på broen.

Så kommer der sørme to hunde mere! En fra hver side af stien.
Og han kommer sørme på plads!! Og han sidder der i 3-4 minutter uden at rykke sig! Jojo, han piver lidt, men han tager imod godbidder (som til tider har været et problem), og er ellers forholdvis rolig.
Damen med den større hund smed da også lige en kommentar med om, at han var dygtig smiley

Jeg er altså lidt stolt af min lille pelsklump i dag smiley Det har vi altså bare arbejdet på SÅ længe, og det er bare mega rart, at han ikke flipper helt ud mere, som han har gjort før i tiden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er PÆNT stolt lige i dag!
Kommentér på:
Jeg er PÆNT stolt lige i dag!

Annonce