{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

genoptræning {{forumTopicSubject}}

Min hund har haft brækket ryggen, og vi skal nu i et genoptræningsforløb. Jeg søger derfor en god kirapraktor, som også er praktiserende dyrlæge (ifm forsikring) samt et genoptræningscenter hvor der findes hydroterapi (vand træning) og fysioterapi/massage. Gerne samlet under et tag, gerne tæt ved Vejle, ikke længere væk end Odense .. Kan i hjælpe mig i den rigtige retning?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  genoptræning
  • #1   22. jul 2015 Hvad med Odense Dyrehospital?

http://www.anicura.dk/odense-dyrehospital/vi-tilbyder/rehab/

Tror dog ikke de udøver kiropraktik...

• Q.A -
    Q.A - Tilmeldt:
    jul 2013

Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #3   22. jul 2015 Jacob Andersen fra Nordre dyrehospital nær Århus er dyrlæge og kiropraktor. Meget kompetent

• #4   22. jul 2015 Østergaards Dyrehospital i Tranbjerg syd for Aarhus. De har det hele.

• #5   22. jul 2015 Bygholm Dyrehospital har vidst det hele.. Er ikke sikker på om de har kiropraktor, men de har waterwalker og fys, så vidt jeg husker smiley

• #6   22. jul 2015 Gør mig ondt med din hund. Har selv været turen igennem. Vi havde så bare 2 brud i hofterne også. Walle var oppe og bokse med en bil på motorvejen. Hvordan skete det for jer?

Da det skete var waterwalks ikke at finde i DK så vi brugte svømmetræning, en massør og Tove Due. ( www.tovedue.dk) Derudover fik hun et fys træningsprogram lavet af en menneskefys (da der dengang heller ikke var hundefysser på fyn.).

Min er i dag i en alder af 9½ løbende, legende og glad. Hun har en lille smule gigt i de gamle brud, men hun får en rimadyl om dagen og så er hun fuldstændig som alle andre hunde.

• #7   22. jul 2015 Tak for jeres svar. Jeg har fundet alt samlet, kiropraktor, massør og waterwalker hos Bygholm i Horsens. Han har været ude og lege med vores Mallinois i kornmarken, jeg så ikke hvad der skete, men mit bud er, at han er faldet og uheldigvis har ramt en sten eller snublet i et hul. Dyrlæger med 25 års erfaring har aldrig set sådan et brud før, og da slet ikke ved leg mellem to hunde. Så pas på jeres hunde derude!

Kommentér på:
genoptræning

Annonce