{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund på trapper
  • #1   17. jul 2015 Min har lært det med klikker,

• #4   17. jul 2015 Bruger klikker, første lærte han stå, og vente, derefter trapper i mit tempo. ved hjælp at kommando vente.

• #5   17. jul 2015 Men vil hunden ikke være klog nok til at kende forskel på snor og uden snor?

Tænker bare, hvis jeg går tur og vi støder på trapper, så følges hunden med mig. Men derhjemme uden snor, tonser han op og ned.

• #6   17. jul 2015 Derfor har min lært vente, når vi går tur, eller kommer til trapper , siger jeg vente, og han sætter tempo ned, det gælder også hvis snoren bliver for lang. Han venter også uden snor.

• #7   18. jul 2015 Jeg ved ikke hvordan Caos har lært at ordet rolig, betyder at nu skal tempoet sættes ned, måske er det fordi jeg har brugt ordet, når jeg har sat tempoet ned, for at gå ned at bakke, balancer på sten hen over en lille å osv, men på med snoren og brug det ord, du vælger at bruge, altid, så skulle han gerne kunne det ,uden snor på et tidspunkt, måske smiley

• Irene L
    Irene L Tilmeldt:
    mar 2011

Emner: 2 Svar: 120
    #9   18. jul 2015 Du kan placere små godbidder på hver enkelt trin og gradvist fjerne dem, når vuffen har lært at tage et trin af gangen. I kombination med de signaler (ord) du indlærer samtidig vil problemet være løst.

Kommentér på:
Hund på trapper

Annonce