{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Gå pænt træning {{forumTopicSubject}}

Jeg er i gang med at lærer min hund ikke at trække når vi er ude og gå, i den forbindelse ledte jeg herinde efter tråde om emnet.
Fik læst nogle tråde og kom til at undre mig over nogle råd, som jeg tænkte jeg gerne ville høre jer om.

De fleste råd var det med at stoppe op når hunden trækker, og så at vende om når den trækker, så langt så godt.
Men så kom der råd om at træne lineføring med hunden på venstre side og øjenkontakt. Her tænker jeg at gå pænt og lineføring er to vidt forskellige ting.
Jeg har haft hund der var super god til lineføring/plads med fin kontakt, men så snart det var lufte tur træk han afsted og fattede ikke (trods træning med stoppe op mm.) at linen skulle være løs.

kan godt være det bare er mig der ikke forstår det og måske det er grunden til at min hund trak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gå pænt træning
  • #2   3. jun 2015 Jeg skelner også. Mine hunde skal jo ikke gå på plads, når vi går tur.