{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.294 visninger | Oprettet:

agility for små hunde nordsjælland {{forumTopicSubject}}

Hej;)
Jeg og min lille pomeraniene Alma kunne rigtig godt tænke os at begynde til agility Alma blev i går den 25 marts 1 år smiley
Jeg bor i Farum Nordsjælland men har bil så kan godt komme lidt rundt;)
I første omgang vil vi bare gerne starte for at se om det er noget for os;)
Alma kan de basale ting som sit, dæk og bliv. Men kan helt klart blive beder;)

Håber at høre fra nogle af jer:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  agility for små hunde nordsjælland
  • #2   26. mar 2015 Holte agility smiley De er mega søde, ekstremt dygtige og deler altid op i små og store smiley Men jeg ved ikke om det er for sent at melde til. De starter op i næste uge allerede.

  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #3   26. mar 2015 Vi er glade for dem her. De har også et mini hold for små hunde.

    http://xn--egemosegrd-hundetrning-v5b8a.dk/holdoversigt


  • #4   26. mar 2015 Du skal vælge et sted hvor de har et seriøst begynderhold med shaping.
    Jeg ville kikke på Hillerød Hundevenner og Kvistgård Agility Forening, samt Garbogaard.

    Der er sikkert også nogle seriøse DCH klubber deroppe.


  • #6   27. mar 2015 Shaping er ikke for alle, hverken hunde eller førere. De to af mine kan shapes og elsker at træne på den måde. Den mellemste bliver ked af det, når hun ikke forstår hvad der forventes af hende. For hende er lokning vejen frem. De er alle klikket fra 8 uger - men der er forskel på fisk.

    Man kan sagtens træne seriøst uden shaping.


  • #7   27. mar 2015 Hvad er shaping? smiley

  • #8   28. mar 2015 Giver jer ret, at det ikke er for alle hunde og ejere. Men jeg syntes bare hun skulle have muligheden.

    Shaping (typisk med klikker) er at man venter på at hunden gør noget korrekt af sig selv og man efterfølgende belønner hunden.
    Men det er korrekt, at det kan kræve en del af både hund og fører.

    ALT træning drejer sig jo om, at hunden skal få værdi for noget ellers udvise et ønskede adfærd omkring noget eller nogen.

    Jeg har 2 drenge. Hobie er trænet op "moderne" via shaping (dog uden klikker) og så ellers Susan Garrett-stilen hele vejen igennem.
    Nicen er lokke-trænet, slalom-allé og gentagelse-trænet. Det virker også.

    Så der er ikke noget der er mere rigtigt eller forkert end andet...
    Du skal træne sådan at du forstår det først og så ellers kanalisere det ud i hunden smiley


  • #9   2. apr 2015 Jeg er instruktør i Hillerød Agility og jeg har 2 pladser tilbage på mit begynderhold om torsdagen kl 17-18.15
    Kontakt mig gennem www.hjertehund.dk


  • #10   3. apr 2015 Hej allesammen jeg er rigtig glad for alle jeres anbefalinger;)
    Jeg har kiggede godt og grundigt på alle jeres forslag;) og jeg har meldt mig til et hold på egemosegaard, vi glæder os rigtig meget til at komme igang 1000 tak til jer alle der har skrevet;)


Kommentér på:
agility for små hunde nordsjælland

Annonce