{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Agility spring (små) {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg ville høre om man kan få små spring til små hunde. Jeg har en lille westie og ville gerne træne noget mere spring med ham. Jeg har et normalt spring der kn justeres i højden, men ville englig heller træne en bane med ham med små spring. Har i nogle små spring eller kender i nogle hjemme sider. Det ville være rart hvis de ikke er alt for dyre da selv skal betale smiley smiley

Hilsen Anna smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agility spring (små)
  • #1   8. apr 2013 Bilka/Føtex., Brugsen og Rema1000 har af og til spring til 99 kr, hvor man selv kan justere højden smiley


  • #2   9. apr 2013 Ellers har Hööks, zooplus og dyrenes netsalg også agility. Der er 15% rabathos Hööks lige nu smiley

  • #3   9. apr 2013 man tager i hjem og fusk køber spande på tilbud...finder et gammelt støvsuger rør, ind i et bål og så smelter man huller i spandene, i de højder der passer. så kan man lave små spring støtter som kan stables og som fungere rigtigt fint.
    Jeg var så heldig for nogle uger siden at hjem og fusk havde spande på tilbud til 4 kr...så når man altså langt med 100 kr smiley
    så havde jeg tilfældigvis nogle gamle koste skafter. smiley men er sikker på at hvis haven tilbyder nogle pæne lige pinde, der lige er til at klippe af nødde træerne kan de også bruges smiley


  • #4   9. apr 2013 Vil da ikke mene at et gammelt støvsuge rør ind igennem et hul i en stand er særlig hunde venligt hvis hunden skulle komme til at rive det?

  • #5   15. apr 2013 nej nej jeg bruger meget lette plast rør til at springe over som ligger meget yderligt så det kan falde ned ved midste berøring ...men brugte et gammelt støvsugerrør til at varme op og smelte hullet smiley da det jo kan tåle varmen

Kommentér på:
Agility spring (små)

Annonce