{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

King
King
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

Hund springer op af gæster? {{forumTopicSubject}}

Hej .
Har et spørgsmål jeg gerne vil have noget hjælp til .
Min Hund har det problem at den springer op af gæster når de kommer ind eller når man møder nogen udenfor ( Han gør det af glæde slet ikke noget agressiv i det)

Han er 4,5 år gammel så ved ikke om det er forsent at lære ham det? men er der nogen der har haft samme problem der kan give nogen fif til hvad jeg skal gøre, eller bare ved hvad der skal til? for det er ikke nemt, det er ikke alle folk der er glade for det og for det meste gør det tøjet beskidt også.
Men han er vildt legesyg så ved ikke om det kan have noget med det at gøre?

Hjælp smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund springer op af gæster?
  • #1   16. okt 2014 Når han gør det, hvad gør gæsterne så?

• #2   16. okt 2014 Vend ryggen til og lad som ingen ting.

• King
    King Tilmeldt:
    feb 2007

#3   16. okt 2014 Det fleste siger nej og så hopper han kun en enkel gang og løber over og finder sit legetøj frem, ellers hvis folk er lidt bange så hopper han rundt et par gange.
    Men han gør det ikke ved mig eller dem han kender rigtig godt kun når det er personer han ser engang imellem eller nogen han første gang ser.

• #4   16. okt 2014 Når de siger nej, så kigger de vel på ham? Skubber ham evt. ned?

Du skal huske på det han ønsker er opmærksomhed fra gæsterne, og såfremt de har en sådan adfærd overfor ham, så giver de ham i virkeligheden det han ønsker. Han bliver både set, snakket til og evt rørt.
    Bed dem ignorere ham fuldstændig og vende sig om når han springer op

• King
    King Tilmeldt:
    feb 2007

#5   16. okt 2014 Okay det vil jeg prøve så må jeg håbe det hjælper smiley
    Men når du siger helt ignorere ham så skal de ingenting sige til ham eller hilse?

• #6   16. okt 2014 Man hilser sgu da ikke når en hund springer op.

• King
    King Tilmeldt:
    feb 2007

#7   16. okt 2014 Allan: Det kan SGU da godt være men det var nu også et spørgsmål, så ned med den tone ellers lad være med at svar smiley . jeg har skrevet for at få hjælp ikke for at høre på sådan nogen dum smarte personer som dig , havde jeg vidst det havde jeg nok ikke søgt hjælp vel !

• #8   17. okt 2014 Nej smiley De skal IKKE hilse på ham, hverken se på ham, kæle ham eller på anden måde anerkende ham før han er ROLIG smiley Måske starter han så med at hoppe op igen, så ignorere de ham fulstændigt igen. De fleste hunde er ikke langsomme til at lure at de kun får opmærksomheden når de forholder sig roligt, men det kræver selvfølgelig at menneskerne er konsekvente smiley

• #9   17. okt 2014 Argh, du er lige så sensibel som pigerne herinde, hehe.

• #11   17. okt 2014 Vingjorde det at vi holdt vores indtil folk kom til hende altså måtte hun ikke komme til dem, før de kaldte og ofte var nede knæ, så hun ikke havde behov for at lette poterne fra jorden... Det virker for det meste...

• #13   17. okt 2014 Ida Kristine: Det sværeste vil altid være at opdrage gæsterne, og ikke hundende *gg* Men kan godt forstå at det er sværere når han napper i tøjet. Her fungerer det fint, hvis det gæsterne overholder "reglerne" smiley

• #15   17. okt 2014 Jeg ville lade hunden få sin glæde og stress ud gennem, det, som han jo tydeligvis selv vælger - at løbe rundt med sit legetøj.

Hav altid legetøj parat og lad ham få det i munden lige inden gæsterne træder ind ad døren....

Bed gæsterne på forhånd om at så vidt muligt lade hunden være, når de kommer ind ad døren, så han kan få lov til at lukke sin glæde ud gennem sine legesager.

Kommentér på:
Hund springer op af gæster?

Annonce