{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Alene hjemme træning - er det okay? {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge mennesker på HG smiley
Jeg håber i kan svare mig på mit spørgsmål, da jeg simpelthen ikke ved om det er okay det jeg gør.
- Lille forhistorie før spørgsmålet:
Hugo har været okay til at være alene hjemme tidligere, men jeg blev meget deprimeret da jeg fandt ud af 2 i min familie er syge (ikke noget meget alvorligt) og stoppede så med at opholde mig udenfor vores lejlighed mere end nødvendigt - jeg handlede, hentede post osv, men ikke mere end det - på dette tidspunkt kunne Hugo være alene hjemme i ca. 2 timer med kun ca. 3 x vov på de to timer, men efter jeg har været så meget hjemme er det jo desværre gået den helt forkerte vej i alene hjemme træningen, så nu er vi startede forfra.
- Men, nu er vi jo som sagt begyndt forfra og det går okay.
Når jeg går hjemmefra sender jeg Hugo i kurven og giver ham et tyggeben med fyld - er det okay at give ham det ben når vi træner eller forstyrrer det i virkeligheden træningen?.
Optager ham normalt når jeg går, og så lige filmen m. benet igennem og han ligger bare ligeså stille i kurven med benet - for normalt når vi har trænet er han over hele stuen (han er i øvrigt kun i stuen når vi træner, for han kan slet ikke styre at have hele lejligheden eller stue & gang, da han synes alle på trapperne i opgangen er potentielle tyve og mordere og skælder dem derfor ud) og kan slet ikke finde ro.
Så er det okay med benet m. fyld eller er distrahere det ham bare fra træningen?.
Håber virkelig i kan hjælpe mig, for ønsker gerne snarest muligt at Hugo kan være alene hjemme.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme træning - er det okay?
Kommentér på:
Alene hjemme træning - er det okay?

Annonce