{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Træning af dværgpincher .. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
Jeg har lige overtaget en dejlig dværgpincher fra en familie som ikke havde mulighed for ham mere.. han er blevet behandlet rigtig godt i sin tidligere familie, men han er ikke rigtig blevet lydigheds trænet, men ønsker mig at gøre ham til en fantastisk hund smiley Mere end i forvejen..
Det skal siges at jeg hemtede ham igår, og der har ikke været noget problem med at binde sig til mig og min kæreste, og han er faldet godt til.. kender allerede sin plads i huset, og har enda sovet alene første nat..
Han gør ikke i hjemmet, heller ikke af dørklokker osv.
Men hand hunde er ikke hans favorit når vi er ude... og han skal jo kunne med alle uden at knore og gø af dem..

Tror virkelig ikke at det er en "ond" gøen da han lovre løs samtidig.

Men er der nogen i nærheden af kbh nv. der har haft erfaring med dværgpincher og vil lære mig at træne med ham, ville det være så fedt.
Har kun erfaring med at træne chæferhund.
Og det handler nok også om at det er lidt sværere at lære nye ting i en 3 årig hund.

Pfh tak smiley

Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning af dværgpincher ..
  • #1   28. jun 2014 Hvorfor skal han kunne med alle? smiley Hvis ikke han kan lide hanhunde, så syntes jeg, det vil være mest fair, hvis hverken han, eller de andre hanhund skal tvinges til det smiley

At han logre samtidig med, at han gøer, behøver nødvendigvis ikke betyde, at han er glad. Det kan også være et tegn på, at han er meget usikker.

Tillykke med ham. Han er rigtig fin smiley

• #2   28. jun 2014 Det var faktisk heller ikke ment sådan smiley mente mere at jeg gerne vil træne ham til at ignorere dem istedet for at gø smiley

• #3   28. jun 2014 Afled ham! Afled afled afled... smiley
    Jeg kæmper selv med min krøltop. Han gøer også.

Få ham ned i sit, fang hans opmærksomhed med godbidder eller legetøj, og ros ros ros når han er i ro, når hunden går forbi.

Det tager tid, og kræver tålmodighed. Men det virker!
    har kæmpet med min i 3 måneder nu, og han gik igår, forbi sin første hund, uden at skabe sig og puste sig op smiley

• #4   28. jun 2014 Enig med Den Danske Kæmpe smiley

• #5   28. jun 2014 Jeg går igang med det samme smiley som sagt hentede jeg ham igår.. og er knapt gået igang.. han skal jo også ha lov til at være hund smiley

• #6   28. jun 2014 Fuldkommen enig med de andre.
    Nu skriver du, at du har erfaring i at træne Schæfer, så skulle det jo ikke være et problem at træne en Dværg Pinscher, for den skal trænes akkurat som en Schæfer eller andre racer.
    Min går blandt andet spor og laver eftersøgninger, den elsker det, og hvis du laver fornuftig aktivering med den, så vil den elske dig for det, da Dværg Pinscheren nemlig gerne vil arbejde.
    Måske du skulle melde dig til hundetræning med den.

Kommentér på:
Træning af dværgpincher ..

Annonce