{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Godbidder til træning {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg tænkte på hvad i andre bruger som godbidder når i træner?
Diva har pt forelsket sig i flankesteak hvilket ikke er optimalt for pengepungen!
Jeg så at min træner havde lavet en blanding med forskelligt kød og cornflakes men hun tager kun flankesteaken og det køber jeg altså ikke til det lille pus! Gode forslag modtages !
Tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godbidder til træning
  • #3   21. jun 2014 Det er slet ikke spændene nok herhjemme men hun har også adgang til mad altid:-) Hmm må på jagt i køleskabet og se hvad hun helst vil have idag for vi skal til træning kl. 11!

• #4   21. jun 2014 Jeg bruger også billige pølser

• #5   21. jun 2014 Bruger kyllingepølser og oste terninger. Det er et hit her smiley

• #7   21. jun 2014 Jeg køber lever eller hjerte fra svin eller kalv og bager det i ovnen ved svag varme, indtil det er tørret, men stadig lidt gummiagtigt. Det er et hit herhjemme smiley God træning

• #8   21. jun 2014 Må ærligt indrømme at vi ikke har tid til at koge, bage eller stege noget specielt til hende. Det lader sig ikke gøre.
    Men jeg vil klart prøve noget pølse smiley
    Spegepølse og andet tyndt skive pålæg er heller ikke spændene nok smiley

• #9   21. jun 2014 Fiskefrikadeller, skinke eller kyllingetern, tun på tube, en overgang ifm. teenagetiden bacontern smiley
    Her i huset skal der også lidt til, før man laver noget, så vi alm. tørfoder ville vi sørme ikke komme langt med smiley

• #10   21. jun 2014 Vil helt klart prøve nogle af jeres gode råd!
    Lige idag have jeg en rest mørbrad og nogle rejer i køleren og det faldt i god jord! Så lidt rugbrød. Håber det er BLANDINGEN idag smiley

• #11   21. jun 2014 Her i huset er hittet kogt kylling, men hvis jeg ikke lige har tid til at koge køber jeg bare kyllingetern/strimler ( dem til madpakken), bløde godbidder og ostetern
    Fiskefrikadeller, Noget kød af en art (Skinketern, pølser,kødbboller, hk. oksekød råt, kogt pasta. en rest kød fra aftensmaden)

Her er jeg så opmærksom på værdien af godbidderne , bløde godbidder og kogt pasta er relativt lavt men funger super til øvelser hun kan eller hjemme hvor der ikke er de store distraktionen.

ost, pølser og færdigkøbte tern har middelværdi, kan bruges til øvelser hun kan også selv om der er lidt distraktion (nye hunde på holdet feks)

Fiskefrikadeller, råt hk.okse, fiskeboller, rest kød, har høj værdig og kan bruges også ude i byen hvor der kommer en fremmed hund hen, det topper nærmest hvad som helst

Har altid mindst tre forskellige slags med og i hver sin pose,så det ikke smager af det samme, og fra hver sin værdi gruppe får hun kun en slags eller at de alle smager af det samme så oplever jeg hun hurtigt går død og værdien af godbidderne forsvinder.

• #12   21. jun 2014 Alt godt fra køleskabet smiley Vores hunde er jo altædende, så når vi bare er hjemme kan jeg faktisk godt bruge grøntsager (self ikke for tit) og de er stadigvæk helt på smiley Men til træning plejer vi at bruge ost eller købe noget kyllingeålæg etc.

• #13   21. jun 2014 jeg bruger kogt lever og hjerte.. stort hit ved hundene, men åh gud hvor det stinker smiley

• #14   21. jun 2014 En stærk ost, havarti ost eller endda lillebror ost - ikke så stort hit hos ejeren men Basse gør ALT for en lille ostehaps..

• #15   21. jun 2014 Du kunne jo evt. også prøve at fjerne hendes mad, så hun rent faktisk har muligheden for at være lidt sulten, når I skal træne. Det øger helt automatisk værdien af godbidderne.

• #16   21. jun 2014 Jeg bruger Lia's almindelige foder herhjemme og så kyllingepølse når der er mange distraheringer. Der er ikke den ting hun ikke vil gøre for kyllingepølse. smiley

• #17   21. jun 2014 Det faldt i god jord med specielt rugbrød til træningen! Og selve træningen gik også rigtig godt smiley
    - Trine m eftersom hun er lille og stadig er hvalp og det ligger til hendes race at gå sukkerkold så fjerner jeg aldrig hendes mad og jeg kommer heller ikke til det før hun er fuldvoksen og så er det nok for sent smiley

• #18   21. jun 2014 Ok. smiley

• #19   21. jun 2014 Skal man ikke passe lidt på med rugbrød? smiley der er vel ret meget korn i... ret mig hvis jeg tager fejl smiley

• #21   21. jun 2014 Jeg bruger for det meste bare pølser skåret i passende størrelser. Det er et sikkert hit herhjemme, smiley

• #22   21. jun 2014 Jeg køber nogle i løvbjerg der hedder varmehjerter el blomster, de er fattig på fedt og tilsætnings stoffer.. Altså nogle hun kan æde mange af ude der sker noget ved det.. Hun elsker dem, som nogle af de eneste, rigtig gode til små hunde smiley

• #23   21. jun 2014 Dejligt med alle de gode bud på lækre godbidder!
    - jeg ved ikke om man skal passe på med rugbrød, altså nogen giver jo sommetider deres hunde en leverpostegsmad og så vidt jeg ved er ingen død af det endnu smiley
    Det er heller ikke meget hun har fået så jeg er nu ikke urolig smiley

• #25   21. jun 2014 Kyllingepølser 10kr for 200gr i de fleste butikker til Christa.
    Quando vil hellere have sin bold.

Kommentér på:
Godbidder til træning

Annonce