{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde spring?
  • #2   5. mar 2014 Din hund skal være over 1 år før du starter

  • #3   5. mar 2014 Bodil den er 6.. smiley

    Isabelle, det tænkte jeg nemlig også, for den kan jo sættes vildt langt ned. smiley


  • #4   5. mar 2014 Hvis hunden ikke er overvægtig, er over 1 år, sund og rask og den størrelse passer til den højde du sætter, og du springer uden snor og tvang ser jeg ingen grund til du ikke skulle springe lidt med den smiley
    Hellere for lavt end for højt smiley


  • #6   5. mar 2014 Han er langt fra overvægtig, for han kæmper lidt med at få en normal vægt, fordi han er for tynd desværre. smiley Men det har vi selfølgelig taget i strakt hånd, for at få ham til at tage på. smiley Han er 100 % sund og rask, og jeg træner altid med ham uden snor, og det gælder al træning. smiley

    Og jeg har tænkt mig at kun hoppe de 10-15 cm, for hvis der går sport i det, begynder vi på et hold. smiley


  • #8   6. mar 2014 det kan du da sagtens, små hop, det er der den lærer kommandoen. Held og lykke. det er dejligt at lave noget med sin hund.

    Agility træning kan du tilmelde, når stuedressuren er på plads.
    Jeg har lige fået ny hvalp, den er 3½ md, og vi træner nu. En meget vigtig øvelse er -stå- øvelsen. Den er god alle steder.


  • #9   6. mar 2014 Okay tak. smiley Tror dog ikke jeg vil starte med al for har ikke rigtig så meget tid til fast træning, for får min nye hund hjem d 31 marts, og der skal jeg gå til træning med den, så må se om det lige kan passe ibd med bølle også. smiley

    Men må desværre smutte nu, for skal op at se den nye hund nu. smiley


Kommentér på:
Hunde spring?

Annonce