{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.746 visninger | Oprettet:

Hundebur til stuen?!? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg skal have fat i et bur til hunden, som han på sigt skal være i når han er alene hjemme.

Men hvilken størrelse skal det være?
- har ingen erfaring med størrelser på bur og hvor man køber et henne.

han er lille hund, 3,5 kg og har en ryglængde på 30 cm.
i buret skal der kunne være hundeseng, vandskål og legetøj.

Gider ikke dumme kommentarer omkring hunde i bur!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundebur til stuen?!?
  • #1   24. feb 2014 Jeg Har et bur i min udestue til min lille hund på 4,3 kg den er ca 60 gange 40 cm
    Men er måske for lille når hunden skal have vandskål med
    Tror du skal gå op til 80 gange 50 60 cm

• #2   24. feb 2014 Du skal bruge et bur på ca 2x3 meter det er svarende til mindste målet på en boks i en pension;)

• #3   24. feb 2014 Tak Inger smiley

Bodil det må slet ikke være så stort da det er meningen den skal fungere som hundens trygge hule.

• #5   24. feb 2014 Bur er det mest geniale der findes! smiley

Her

http://www.tholo.dk/metalbur-large-2doere-hundebur

• #6   24. feb 2014 Bur er for dem, der ikke gider træne hundens problem.
    Bur fjerner symptomer på angst, men fjerner ikke hundens problem.
    Bur er til transport. Skal det stå i huset, skal lågen være åben.

• #7   24. feb 2014 Malene Mit er en transport bur men står i udestuen med lågen åben når smiley jeg ikke bruger den i bilen Den eneste gang jeg har brugt den er når der er hunde på besøg der ikke kan li min lille hund

• #8   24. feb 2014 Pia og Malene - Det er en længere historie om en underbo der provokere min hund så meget at han nu er utryg.

Malene - der trænes på livet løs i samarbejde med adfærdsterapeut for at han nu skal blive tryg i hjemmet igen.

Natascha og Pia - Tak for brug bare svar!

• #10   24. feb 2014 min vejer 8 kilo og er i et 92x ?? det er det de har i Harald Nyborg

• #12   24. feb 2014 Træd da endeligt på en der allerede ligger ned...

Der er jo nok en grund til at jeg har fat i en adfærdsterapeut..måske fordi jeg ikke længere ved hvad jeg skal gøre og jeg bliver nød til at følge hendes råd!

Så hvis i ikke vil hjælpe mig vil jeg sætte meget pris på at ikke kommentere!
    Der er nogen herinde som er meget gode til at tale nedladende til folk og det gider jeg ikke for i havde aldrig gjort det hvis vi stod face to face!

• #13   24. feb 2014 Jeg ville flytte. Og det er ikke for at træde på dig, men dine problemer med underboen slutter ikke her og det er bare ikke din hunde der skal undgælde fordi hun er en tåbe.

Må du bytte lejlighed med andre med den kontrakt du har? Så ville jeg finde nogen meget støjende lejere at bytte med...så bliver du glad og dine nye naboer bliver glade............

• #14   24. feb 2014 Kongelig - gid det var en mulighed har snakket med boligselskabet og der er ca. 1 år ventetid på en bolig hvor man må ha hund..de er kendt med problem stillingen og arbejder på at få hende smidt ud.
    Og da jeg er på SU har jeg ikke råd til det helt store i husleje.

• #15   24. feb 2014 Jeg ved godt at det ikke er så lige til, men nogen steder må man godt bytte med andre lejere...........og hvis det er et større sted, så har de HELT sikkert en lejer et sted, som de andre lejere genre vil af med.........

• #16   24. feb 2014 Mathilde det er da en forfærdelig sitioration (stavefejl) soory du står i Jeg håber du finder ud af noget smiley

• #17   24. feb 2014 Når du har en kompetent adfærdsbehandler på og du bliver nød til at gøre, som hun siger, så har denne kompetente og seriøse adfærdsbehandler velsagtens også fortalt dig, hvor stort buret skal være ???????

Synes at det lyder mærkeligt at du har adfærdsbehandler på, som siger hunden skal i bur, men ikke fortæller hvor stort det skal være.

Synes også at det lyder mærkeligt, at du ikke spørger adfærdsbehandleren om burets størrelse. Det ville jeg have gjort

• #18   24. feb 2014 Kongelige - Jeg vil lige snakke me dem igen smiley

Inger - Ja den er ikke så rar og derfor skal der også gøres alt hvad der kan gøres og når jeg vælger at kontakte en adfærdsterapeut for at få hjælp..bliver jeg os bare nød til at følge hendes råd.

Ved godt der er mange herinde der ikke giver en femøre for adfærdsterapeuter og for den sags skyld et bur (som jeg os selv har været meget imod). Men jeg bliver nød til at give det en chance.

• #19   24. feb 2014 Anni - Meget simpelt jeg glemte at spørge hende om det og i stedet for at ringe hende op på denne tid af døgnet ville jeg høre folk herinde.

Bare lige så i ved det så logger jeg af nu og svare ikke mere i denne tråd i dag smiley Der er medical night på kanal 4, og det kommer før HG smiley + jeg har fået en masse dejlige svar.

• #20   24. feb 2014 Det synes jeg lyder godt. Det er simpelt hen for synd for din hund, hvis det er den det skal gå ud over.

• #21   24. feb 2014 Jeg prøvede et bur da min nabo heller ikke var for flink ved min hund. Hun panikede helt vildt. Fandt så ud af senere da han var flyttet at han havde skydt med et oversavet jagtgevær inde i hans lejlighed i muren ind mod mig. Buret blev aldrig taget i brug igen.

• #24   25. feb 2014 Hvilken "adfærds-behandler" anbefaler at putte vovse i bur når den er alene hjemme?

Det ville jeg godt nok gerne vide, så jeg kan undgå vedkommende fremadrettet..

• #25   25. feb 2014 Ejer af den dejligste border collie - Der er video optagelser af en underbo der kaster ting på vinduerne, råber op til min hund og banker og hamre i loftet. Alt er sendt til boligselskabet som har givet hende en påtale. Men det ændre desværre ikke på at hunden er stresset og utryg.
    Kan os kun sige at min hund får 1 år, hvor absolut alt skal forsøges for at situationen bliver ændret.
    sker det ikke er aflivning eneste udvej, da det er meget synd for ham.

• #26   25. feb 2014 Så lav da en politi-anmeldelse for chikane.. Så er den potte da vist ude..

• #28   25. feb 2014 NEJJJJJ - det skrev du ikke vel?

"Kan os kun sige at min hund får 1 år, hvor absolut alt skal forsøges for at situationen bliver ændret. Sker det ikke er aflivning eneste udvej, da det er meget synd for ham."

Ja det er synd for ham og kuren er enkelt: Flyt for filan - flyt!

• #32   26. feb 2014 Tror mig aflivning er bestemt ikke noget jeg ønsker skal ske, men det er os bare hårdt at have en hund der er stresset 4 dage i ugen hvor underboen er hjemme.

Boligselskabet er i gang med at smide hende ud..det tager dog lidt tid.

Bare rolig tilvænning til bur sker langsomt og det er jo slet ikke sikkert at det bliver til noget, for det er ikke sikkert at han bryder sig om det.

Det er desværre ikke muligt for mig at bytte bolig, da boligselskabet ikke gør i det. Men der arbejdes på sagen.

Ikke desto mindre er det lykkedes for min underbo at gøre min hund super utryg og vil nu kæmpe med næb og klør for at det skal blive godt igen...men jeg bliver os bare nød til at være realistisk og derfor har jeg valgt at sætte denne tidsgrænse.

1 år er laaaang tid, både i forhold til træning og til at smide hende koen ud eller finde ny bolig.

Kommentér på:
Hundebur til stuen?!?

Annonce