{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

MOPS - Alene hjemme træning {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Håber på lidt ekstra hjælp på dette forum smiley
Vi har, efter lang tids undersøgelse af racer og kenneler, anskaffet os en mops. Vi har nu haft ham i godt to uger og han virker til at være faldet godt til. Han er 8 mdr og har ikke fået alverden træning da det var planen at opdrætter skulle ha beholdt ham...
Hvordan har I haft mest succes med at lære jeres mopper at være alene hjemme? Vi har brugt, ind og ud af hoveddøren, rigtig mange gange og det går lidt op og ned, for det er ikke hver gang han bliver ked af det... Er det den rigtige fremgangs måde og hvor lang tid har I brugt på at lære hunden det?
På forhånd tak for jeres hjælp
Mvh. Heidi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MOPS - Alene hjemme træning
  • #1   23. jul 2013 Alfa og omega er at hunden ikke når at blive ked af det før I kommer ind igen.

• #2   24. jul 2013 Jeg begyndte med at gå fra hende i meget kort tid og øgede gradvist tiden. Hun lærte det faktisk utrolig hurtigt.
    Som Malene skriver, er det vigtigt, at han ikke bliver utryg og ked af det, så hold ham beskæftiget med noget, fx et kødben eller smid en håndfuld godbidder, som han skal søge efter.

• #3   24. jul 2013 Han er lidt en tude prins, og selv med yndlings legetøj mm græder han nogle gange... Vi træner det stort set dagligt, så jeg håber det kommer hen af vejen - vil jo helst at han ikke bliver til gene for mine naboer, som i forvejen ikke er super fan af hunde...

• #4   13. aug 2013 Han er også i gangen når vi træner....
    Og det går (langsomt) fremad, nu kan jeg både gå ud med affald, tømme postkasse og gå i vaskekælderen uden ballade.
    Der udover kan han også sove alene nu, der sover han også i gangen (han går ind i sit hunde stof bur og sover) så alt i alt små fremskridt smiley

Kommentér på:
MOPS - Alene hjemme træning

Annonce