{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

winnie B
winnie B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvor meget luftning {{forumTopicSubject}}

Hej alle... Har en skøn new foundlænder, som jo generelt ikk kræver megen motion, men hvor meget er det lige...! Jeg er højgravid og magter ikke de ture, hun normalt får, og efter fødslen bliver det jo heller ikke til det vilde.. Hun opfører sig ikke uartigt på trods af jeg synes hun bliver luftet for lidt.. Jeg har en stor have så hun er ude fra morgen til aften stadigvæk - dog i snor... På forhånd tak smiley Kh Trinepigens ejer, winnie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget luftning
  • #1   20. jun 2013 Tag en lille tur morgen og aften (her er det typisk heller ikke så varmt) smiley
    Efter fødslen bliver der rigeligt med ture, da du højst sandsynligt alligevel er ude og trille med barnevognen smiley Jeg boede nærmest fast rundt omkring på vejene trillende med den barnevogn smiley

• #3   20. jun 2013 Jeg boede også udenfor med barnevogn og Lua ved siden af smiley
    Væn hunden til at gå ved vognen før barnet bliver født. Det er vigtig miljøtræning.

Her i sommervarmen er to ture fint. Morgen og aften. Giv frosne ben eller andet til middagsstunden. Badebassin er også en god ide.
    Hvorfor er hunden så snor i haven? Det må da være enormt træls for den.

• winnie B
    winnie B Tilmeldt:
    jun 2013

#5   20. jun 2013 Vi spiller også meget bold, og andre lege som jeg lige kan holde til, samt er min store datter også god til at lege med hende.. Hun har sin egen vandstråle som hun også har stor glæde af.. Hun er i snor, da der sidste år blev anlagt ny hæk, men den er ikk stor nok endnu til hun ikk kan se, hvad der sker udenfor smiley og da hun er en meget snaksalig dame, er hun nogen enkelte gange løbende ud til folk... Tak for jeres besvarelser, det lyder ikke helt som jeg skal have dårlig samvittighed, hun får nemlig stadigvæk en tur i skoven om morgenen på ca 1/2 time, ja og så leg i haven et par gange om dagen...

• #6   20. jun 2013 Det eneste problem jeg kan se er snoren. Kan ikke sætte noget ordenligt hegn op?

• winnie B
    winnie B Tilmeldt:
    jun 2013

#7   21. jun 2013 Som skrevet tidligere fik jeg plantet hæk sidste år, da hegn slet ikke er mig.. Da dette er et midlertidigt problem er det også voldsom mange penge at give ud, for noget man synes er grimt..

• #8   21. jun 2013 Ai altså jeg forstår simpelthen ikke den meget modvilje mod hegn. Ja, OK trådhegn er da ikke superkønne, men de er da helt enormt praktiske. Og du har endda chancen for at sætte et hegn op som hækken kan dække fuldstændig. Og en newf kræver da ikke et voldsomt højt hegn.
    Og eh hm ... vores nabo har faktisk sat trådhegn op langs deres hække pga deres to børn, der nu er blevet mobile og ret foretagsomme smiley

• #10   21. jun 2013 Jeg må indrømme at kæden hopper rimelig meget af for mig, når din modvilje mod hegn, kommer til at gå ud over hundens livskvalitet. For jeg vil gerne vædde en kasse cola på at hunden klart ville foretrække ikke at have den snor på altid.

Du har valgt hunden. Hunden har ikke valgt dig.

Kommentér på:
Hvor meget luftning

Annonce