{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Træning hjemme og ude.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er startet til hundetræning med Cato, men jeg har et lille problem når vi træner her hjemme går det bare rigtigt godt og han gør hvad jeg siger, men når vi kommer til træning ser han ikke andet end de andre hunde, det er lige meget hvad jeg gør, hvis jeg vender ham om så han ikke kan se dem sidder han bare og kigger bagud efter dem.
Har i måske nogle forslag til hvordan jeg kan vende ham af med det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning hjemme og ude..
  • #1   11. aug 2006 Kender det godt :o))
    Du skal gøre dig meget mere interasant end de andre hunde. Anskaf dig verdens bedste hundeguffer eks. lakseguffer og på den måde gøre dig mere sjov, beløn straks han kontakter dig og hver gang han kigger, så kommer det.

• #2   11. aug 2006 Prøv at hoppe.....gå....løbe....springe baglæns og til siderne og sig sjove lyde, klap i hænderne osv......når du har hans opmærksomhed så giv ham guffer eller beløn ham ved at lege med ham (evt legetøj, bidepølse)
    Du skal være den sjoveste og mest spændende person i hele verden.....!

• #3   11. aug 2006 Jeg syntes jeg hopper klapper, snakker og siger lyde alt det jeg kan, men lige så snart han har fået en god bid så er han tilbage igen...
    Men det kommer jo nok...
    Når vi går tur til hverdag går han pænt på plads, men deroppe hiver han så meget i snoren at han er ved at blive kvalt og min arm er blevet 5 cm længere når vi kommer hjem...

• #4   11. aug 2006 Annika: vi har lidt ala samme problem, men det vi gør, når vi træner hjemme, er at vi 2 gang i ugen samler alle anboernes hunde og så står vi og træner ved vejen allesammen, det gør at Vanni lidt nemmer kan styre sig, når vi er ud, for så er han vant til at der er andre, når vi træner

• #5   11. aug 2006 Du skal fortsætte med at fjerne dig ( BAGLÆNS) når hans opmærksomhed går i en anden retning......

• #6   11. aug 2006 hihi det lyder ligesom mine kursister, det er dybt frusterende. jeg giver mine kursister det samme råd, vær spændende og hav guffer med han ikke plejer at få. Du skal forstille dig at du står i toys´r´us med en 6 årige dreng, som du vil have til at lære alt om christian D. 4, hvordan vil du bære dig af med det ?? vær anderledes og spændende, fjollet og skør, men uden at du selvfølgelig skræmmer hunden, og når din hund så vælger dig, bare i et splitsekund så roser du og stopfodrer med guffer

• #7   11. aug 2006 anboernes= naboernes

• #8   11. aug 2006 Du skal sørge for at være "uberegnelig" overfor ham. Han skal hele tiden holde øje med dig fordi det er hos dig alt det sjove og dejlige sker.....ikke hos de andre hunde.....

• #9   11. aug 2006 He he Kisser........det regnede jeg også med.....du har jo lært mig det!

• #10   11. aug 2006 Gitte:
    jeg er den eneste på vores vej der har hund, og jeg kender ikke andre med hunde, ellers er det en god ide...
    Men jeg må åbenbart bare væbne mig med tålmodighed og bare blive ved...
    Tine:
    Ja, jeg ville nødig skulle lære et barn om christian d 4 i toys´r´us.... GG

• #11   11. aug 2006 møder i ikke andre hunde når i går ture??? det plejer vi at gøre, og så aftaler jeg med dem, om de ikke kommer forbi et givent sted en givent dag o.s.v

• #12   11. aug 2006 jo vi møder sommetider andre hunde men jeg syntes ikke det er mange vi møder..
    Vi er enda i hundeskoven3-4 gange om ugen og i al den tid vi er kommet der har vi mødt en hund, jeg ved ikke hvor alle hundene gemmer sig i den her by... gg

• #13   11. aug 2006 jeg ved dorte a med samojederne freja og qutie er fra nordjylland, kontakt evt dem

• #14   11. aug 2006 Tak for alle svarene, jeg vil prøve at hoppe og danse noget mere til næste træning, så må vi se om det hjælper på Cato, eller om det er alle de andre der stopper op og ser hvorfor jeg hopper rundt... GG

Kommentér på:
Træning hjemme og ude..

Annonce