{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Træning på engelsk {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Jeg hunde-snakker for tiden med en kvinde, som bor i Danmark men som ikke taler dansk endnu, men er god til engelsk. Hun spørger om det ville være et problem i forbindelse med hundetræning at finde et sted hvor det også kan være på engelsk, evt. enetimer. Er der nogen er jer, der ved noget som helst om det? Hun bor i Aalborg. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning på engelsk
  • #1   1. jun 2013 Jeg kender ikke lige et sted, men kan nævne, at jeg har haft en amerikaner på mit hold med hendes hvalp og senere unghund. Hun forstod en del dansk, og så tig vi detaljerne på engelsk....

Mon ikke det kunne lade sig gøre i andre klubber også?

• #2   1. jun 2013 Jeg har både haft en tysker og nu en skotte på mine hold. Ingen problemer der.
    Det burde kunne lade sig gøre på alle seriøse trænigspladser.

• #3   1. jun 2013 et problem jeg kan se, er at hun ikke vil få ret meget ud af fællesbeskeder samt at se og hører hvad der rettes og arbejdes med hos andre på holdet.

Men borset fra det skulle det da ikke være et problem -de fleste her i landet kan jo i hvert fald noget engelsk, så mon ikke der kan findes en træningsplads med et hold hvor træneren kan give hende beskederne på engelsk smiley

• #4   1. jun 2013 Tak for svar, jeg har sagt til hende at det i hvert fald har kunnet lade sig gøre før, så det er bare at forhøre sig så hun kan finde et ordentlig sted. smiley

Kommentér på:
Træning på engelsk

Annonce