{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klikker
  • #2   26. apr 2013 Alle hunde kan trænes med en klikker...de kræver at du inlære den på hunden ordenligt smiley jeg bruger den både inde og ude og det fungere fint smiley De øvelser hun kan er jeg begyndt kun og bruge en gang imellem med klikker... smiley

• #3   26. apr 2013 Man kan bruge klikker til alle hunde, også de gamle.

Det er ikke sikkert man kan shape en gammel hund, der ikke har lært at tilbyde adfærd, men man kan sagtens bruge klikkeren alligevel.

Man kan bruge klikkeren alle steder.

Hvis man først er begyndt at bruge den, synes jeg ikke der er den store grund til at holde op med det.

• #4   26. apr 2013 Vores 2 hunde bruger den og den ene var 4 et halvt år den anden var 2 og man behøver ikke at bruge den vær gang.

• #5   26. apr 2013 Ok tak det er fordi jeg går med en hund (som ikke er min) Og det er en gammel dame der ejer den og er begyndt at træne med hunden men den er ikke så god til dæk giv pote eller rullerundt som jeg gerne vil lære den.
    Men lystre de mere af at bruge en klikker??

• #6   26. apr 2013 En klikker gør at en god hundetræner bliver bedre.
    Den kan ikke lave mirakler smiley

Det er et værktøj, der kan gøre det lidt lettere at være til, men det kræver, at man behersker både træning generelt og også at bruge klikkeren specifikt.

Så nej, de lystrer ikke mere af at bruge klikker.
    Men som med alle andre værktøjer kan man, hvis man bruger det rigtigt, nå målet lidt lettere.

Kommentér på:
Klikker

Annonce