Mundkurv {{forumTopicSubject}}
Hej mennesker
Jeg står i den situation, at jeg har tre hunde. To Grand Danois'er og en Golden Retriever. Jeg kan desværre ikke gå ture med dem, da de to store er meget afhængige af hinanden. Vi kan sagtens tage i hundeskoven med dem, men så snart at vore tæve er i snor kan hun blive aggressiv hvis vi møder andre hunde. Så jeg har tænkt over at anskaffe en mundkurv. Hun har aldrig bidt en anden hund, andet end i leg selvfølgelig. Hvad mener I? Hun er tre år nu, og rimeligt stærk. Hun går normalt uden halsbånd her hjemme, da de bliver holdt i have, hus og gård. HJÆLP! Og hvis i mener det vil være en idé for at de kan komme ud at gå, med mundkurven, så kom gerne med forslag hvor man kan købe en nær Frederikhavn (:
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 18
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
To- store- schæferhunde og en bette gravhund.
Jeg går ikke tur med dem sammen....................Eller det vil sige- gravhunden kommer ud og gå sammen med en af de store, men de to store gå aldrig tur sammen. De har det med at hidse hinanden op, når/hvis der kommer en anden hund.
Du skriver ganske vist at de er afhæning af hinanden. men hvorfor ikke prøve at gå med dem hver for sig.
Og ellers som batdog er inde på, få en adfærdsbehandler til at give dig noget "værktøj" at arbejde med, så også din tæve kan føle sig mere sikker
jan 2007
jan 2007
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.205
jan 2007
jun 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 95
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
Så lad vær med at tage hende med i hundeskov når hun er i snor, i steder for at springe over hvor gæret er lavest, og gøre tingene værre ved at smide en mundkurv på hende.
jan 2007
jan 2007
Mundkurv