{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mundkurv
  • #1   7. jan 2022 Hvad med de mundkurve man bruger til væddeløb?

Men om de bliver for lange i næsen ved jeg ikke.

profilbillede
  • #3   7. jan 2022 Fedt link Elvira!

Den her ser da ud til at have god frihed til hunden.

profilbillede
  • #4   7. jan 2022 Jeg er rigtig glad for Dog Creek mundkurv fra Maxizoo til de få hunde i salonen,, hvor det er nødvendigt. Den er solid, sidder godt, giver masser af mulighed for ilt og vejer intet.

• #5   7. jan 2022 Tusind tak for jeres forslag, jeg kigger lige på det smiley Jeg vidste slet ikke at mundkurve kunne passe så forskelligt som seler.
    Hvis det bare er muligt at få fat på her i Danmark.

Jeg vil gerne have en mundkurv at øve med herhjemme, for hun kommer til at bruge mundkurv hos dyrlægen nu. Men den de havde var sådan en stof-type der helt lukkede munden på hende, og når hun er så panisk og stresset som hun er, vil jeg gerne give hende lidt mere frihed. Jeg håber vi finder noget der fungerer smiley

• #6   7. jan 2022 Der er også Bumas - der kan man vist nærmest selv designe en.

• #7   7. jan 2022 Øv hvor er det træls med sådan en udfordring smiley

• Rikke
    Rikke Online Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.459
    #8   7. jan 2022 Jeg ved godt, du slet ikke spørger efter andet end mundkurvshjælp, men kender du denne FB-gruppe?

https://www.facebook.com/dyrlaegeskraek

Hendes mission er at hjælpe hunde med dyrlægeskræk, og hun samarbejder med klinikker, der gerne vil have en mere hundevenlig tilgang til håndtering af hunde.
    Måske der endda er en klinik i nærheden af dig, der benytter hendes idéer.

• #9   8. jan 2022 Jeg har fulgt Dyrlægeskræk et stykke tid, og også set webinar med hende, men hun sagde intet nyt udover det jeg allerede vidste og gjorde. Intet negativt - hverken til hende eller din besked - men jeg arbejder på frivillig håndtering hver eneste dag, og har åbenbart en hund, der rykker sig meget MEGET langsomt smiley

Jeg var rigtig glad for den dyrlæge vi kom ind til, som havde god forståelse for Umi. Men dyrlægen kan ikke røre hende uden hun bider, og det er nu en nødvendighed engang imellem, så jeg håber vi kan komme nogle af tingene i forkøbet, så hun i det mindste ikke panikker så meget at hun skal have beroligende sprøjte bare for at få selve mundkurven på smiley

Det er virkelig træls ja, og mega synd for lillehunden, men der er jo ikke andet at gøre end at kæmpe sig fremad

• Rikke
    Rikke Online Tilmeldt:
    okt 2011

#10   8. jan 2022 Helt i orden - man vælger jo selv, hvordan man vil forsøge at løse problemerne smiley

• #11   9. jan 2022 Hvad mener du? smiley

• Rikke
    Rikke Online Tilmeldt:
    okt 2011

#13   9. jan 2022 #11 - Der var ikke en indbygget stikpille, hvis det er dét, du tror smiley

For et lille år siden havde jeg et ganske voldsomt adfærdsproblem her på matriklen. Jeg havde kontakt til forskellige dygtige adfærdspersoner fra både ind - og udland, der havde hver deres bud på at bedre problemet. Selvom det lød fint og hundevenligt, valgte jeg at tro på egne evner, og gik mine egne veje. Problemet, vi havde, var et af dem, der sjældent ender ret godt selv med dygtig professionel hjælp. Men....jeg satte en deadline for mig selv, for nok tror jeg på egne evner, men situationen skulle ikke eskalere yderligere, og der skulle ske væsentlig fremgang indenfor kort tid.

Så det var egentlig bare en tanke tilbage til mit eget valg dengang - andet var der ikke i den sætning smiley

• #14   9. jan 2022 Ok, ja den var lidt svær at tyde, for jeg synes nu jeg gør alt jeg kan for at arbejde med problemet smiley

• #16   9. jan 2022 Nej - altså ikke i forhold til behovet for mundkurv smiley

• #17   9. jan 2022 Så at Genbrugskongen her i byen havde en stor kasse mundkurv. De er helt nye, og det er dem af metal.
    Hvis det har interesse, så kan jeg godt smutte forbi og se om der er en i Umi str.
    Tror at de stod til 15 kr.

• #18   9. jan 2022 Hvor er du skøn Anni!

• #19   9. jan 2022 Åh hvor er du sød Anni smiley Kan lige se om jeg kan få målt Umi. Spørgsmålet er også om de mon er for tunge.. det var et sødt tilbud smiley

• #20   9. jan 2022 De vejer næsten intet.
    Kan hellere ikke forestille mig, at man laver dem så tunge at hunden ikke kan bære dem.

• #21   12. jan 2022 Der må være et stort salg af mundkurv.
    For 14 dage siden var der rigtig mange.
    I går var der kun to store tilbage.

profilbillede
  • #22   12. jan 2022 Ej undskyld Anni! Jeg kom fuldstændig fra at måle Umi igen smiley Det er da vildt, som de er røget

Kommentér på:
Mundkurv

Annonce