renlighed renlighed
Vi har en hvalp på 5mdr, race : Japanese.
Hvalpen er ikke blevet trænet til renlighed.
Vi lufter hunden men det går ikke, den vil ikke lavee det store udenfor eller tisse, men så nsart vi er i huset så gør den det.
Vi har prøvet med aviser forskellige steder i huset , men så gør den det ved siden af avisen. Hjælp , hvad gør vi forkert!?
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
Og bliv ude til den enten har tisset eller lavet stort. Husk masser af ros og godbidder når den gør det
nov 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 396
Nu er vi så småt begyndt på gåture, men det er den samme gåtur vi tager hver gang, nogle gange tager vi den bare baglæns. Han kan sagtens tisse og lave det store på vores gåtur nu. Det er mere menneskerne vi arbejder med nu. Ros ham helt op til skyerne når han gør det udenfor og gerne en lille godbid så det bliver en god oplevelse for ham.
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 313
Jeg mener bare, at hvis den i de første 5 måneder, aldrig er blevet trænet i renlighed. Så skal i nok have rigtig god tålmodighed, men skal nok få det lært.
nov 2012
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.557
Hvis i ser den gøre noget indenfor, så skynd jer at samle den op, og tage den ud til dens faste sted, og vente på den bliver færdig og ros. Skæld ikke ud, gør i stedet grundigt rent med rodalon hvor den har haft uheld
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 112 Svar: 2.012
Når den så vågner skal den ud med det samme. Husk at blive ude til den har tisset/skidt, det kræver tålmodighed.
Du siger at du ligger aviser og den ikke bruger dem, det er fordi den ikke har lært det. Jeg synes dog i skal prøve overstående først og helt droppe aviserne..
Og husk at gøre ORDENTLIGT rent med rodalon/Urin off, og gøre det med det samme uheldet sker. Ellers kan den dufte sig selv hvor den før har gjort det, og kan komme til at tro toilettet er dér.
nov 2012
Ta for svar Calule, ang. rent med rodalon det vidste jeg ikke. for den finder altid sit sted og gør det. jeg gjørde rent med alm rengøring midler og dampmaskine, det hjælp ikke:(
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.557
Dejligt du tager alle de gode råd til dig
Det er selvfølgelig ærgeligt den ikke er blevet trænet, men følger i rådene herinde, skal det nok komme.
aug 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 112 Svar: 2.012
Ville dog ikke KUN gøre dette, det er stadig ud hver gang den har spist, leget, sovet osv
renlighed