{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

hunden gør! {{forumTopicSubject}}

vi har for et par måneder siden fået en lille pige, og siden er vores samojede begyndt at gø og hyle helt uhæmmet når vi går hjemmefra. vores naboer siger at han sommetider gør næsten hele dagen. dette har han ikke gjort før vores lille pige blev født.

er der en eller flere som har et forslg til hvordan vi får silver til at holde op?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunden gør!
  • #1   12. sep 2012 Det er jo en kæmpe omvæltning for hunden at der kommer sådan en lille en til. Og helt naturligt er der ikke lige så meget tid til hunden som der var før den lille kom til, så tror alle hunde reagerer på den ene eller den anden måde.

• #2   12. sep 2012 problemet er at min kone jo har barsel og derfor er hjemme hver dag, men det er som om silver bliver jaloux når vi går uden at tage ham med.

• Louise A
    Louise A Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 25
    #3   12. sep 2012 Jeg går ledig lige for tiden og da min hund brækkede benet for snart 3 uger siden kunne han ikke være alene uden at løbe rundt- hvilket han jo ikke må lige for tiden. det er så endt med at han ikke kan være alene mere... Han er nu vant til at jeg er hos ham hele tiden. Vi er begyndt helt forfra med alene-hjemmetræningen... men puuha det bliver hårdt at starte forfra... Håber i finder en løsning!

Kommentér på:
hunden gør!

Annonce