{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Alene hjemme del 2 {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Skrev for noget tid siden om min labrador hvalp som ikke lavede ulykker når hun var alene jeg går hjemme pt så alene tid var ikke ofte jeg trode alt gik godt men fik så afhvide af Underbo da hun kom fra ferie at min stakkels hund gøer og hyler når jeg er gået det kunne jeg jo ikke vide så jeg begyndte og træne ud af dør og ind igen det lærte hun ret hurtig ??jeg har så en optager der kan optage i 30 min sim jeg har sat til nogen gange for og høre hvad der sker når jeg går og de sidste mange gange har der ikke været lyd jubii nu har jeg så prøvet 2 gange og komme hjem til en potteplante spredt ud over det hele når jeg lige er kørt hend for og aflevere mine drenge i skole det tager max 20 min jeg plejer og give hende en aktiverings ting med lidt mad i og så får hun mad når jeg kommer hjem hun bliver kun luftet nede i gården når vi står op og jeg går så først en tur senere efter drengene er afleveret potteplante er små ting og uden betydning men tænker hvad jeg skal gøre anderledes så det ikke evt bliver værre jeg bor i villa lejlighed og hun får lov og gå i stue og køkken når vi ikke er hjemme hun er ikke lukket fra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme del 2
  • #1   27. aug 2012 Jeg tror at du må ud og gå eller aktiverer hunde inden du kører dine børn i skole, surt smiley men hunden ved jo ikke at du kommer hjem om 20 min og så skal I ud smiley

• #2   27. aug 2012 Det handler jo bare om planlægning og så en time før op om morgenen, det har jeg gjort med min tidligere hund og han lærte dælme af det til sidst smiley det endte med at jeg kunne sige til ham at jeg gik, når jeg tog jakke på, lagde han sig enten hen i sin kurv eller op i sofaen og så gik jeg, aldrig var der problemer derefter smiley

• #3   27. aug 2012 Jamen ingen problem hvis det er det der skal til hun er kun fra 5 maj så det stadig små ture jeg går ca 20 min med hende smiley

• #4   27. aug 2012 Jamen hun skal da have brugt næsen og være mædt. Min egen hvalp er fra 2. maj, og hun bliver urolig, hvis ikke hun har brugt 15-20 minutter i haven på at søge sit foder. Hun bliver så også luftet og trænet i yderligere 3 kvarter. Det er så også en anden race - men søgeøvelser og en fuld mave, så skal din hvalp nok sove smiley

Kommentér på:
Alene hjemme del 2

Annonce