{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Heii allesammen,

jah jeg ved godt der er en del emner om dette, men jeg synes efterhånden jeg har prøvet alt og vi var også nået rigtig langt i træningen og Zika klarede det super til sidst, MEEEN så skete det at jeg blev syg og har været indlagt nogle gange de sidste måneder og derfor været væk i flere dage ad gangen. Min kæreste var her selvfølgelig sammen med hende, men efter det er det som om vi er røget helt til nul igen.
Hun ødelægger alt hvad hun kan komme i nærheden af, hyler nogle gange og tisser.
Vi har prøvet at starte helt forfra med vores alene hjemme træning, men det er som om det slet ikke hjælper:/
og det er allerværst hvis jeg er den der går sidst, men det kan vi jo ikke helt undgå.

er der nogen der har nogle gode råd??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alene hjemme
  • #2   26. maj 2011 Mig og de 2 brune. K : ja hun er 8½ måned nu her, så jeg håber da det kan være det der er galt. vi vil prøve at finde en i hvert fald, det jo hverken sjovt for os eller hunden.

• #3   27. maj 2011 Jeg kom "alene-hjemme-problemerne" til livs ved at afskærme alt hun bed i (og jeg mener alt - lige fra vægge, karme, planter etc... - gå lang tur med hende om morgenen - søge efter godbidder på marken - lave aktiveringslegetøj ved at binde gidbidder ind i stofrester, pakke dem ind i papkasser, give frosne marvben med leverpostej, aktiveringsbolde og andet.... Det krævede et uhyrligt arbejde i et par måneder, men det hjalp!!!!

• #4   27. maj 2011 har hun adgang til hele hjemmet, nogle gange hjælper det at begrænse pladsen, så hunden fx KUN er i gangen eller køkkenet eller lign.

• #5   28. maj 2011 Rie: har fjernet alt hvad hun kan komme i nærheden af og er ude og gå en lang tur med hende inden og hun får lov til at løbe og brænde en masse krudt af udenfor. men jeg vil da prøve dine ideer til aktivering:) mange tak..

Ditte med Link: hun har kun vores gang og køkken at være i, så vi kan ikke rigtig begrænse det mere. smiley

Kommentér på:
alene hjemme

Annonce