{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

At blive hjemme på vores grund ? {{forumTopicSubject}}

Hej. Må jeg spørge jer ?

Vi har lige fået os en super skøn schæfer (han) på 9 mdr.

Der er mange ting han ikke har lært endnu.. - men en skøn hund, det er han smiley

Vi bor på landet, med plads. Det kunne være dejligt for både ham og os, hvis han lærte at blive på vores grund og dermed kunne gå frit. (men naturligvis kun, når vi også selv er ude)

Mvh. Søs.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At blive hjemme på vores grund ?
  • #1   8. apr 2012 Hegn op. Ganske enkelt.

• #2   8. apr 2012 Hegn er den eneste løsning der er 100% sikker på, at hunden bliver hvor den skal.

• #3   8. apr 2012 Vi har Vildthegn hele vejen rundt om vores grund.... velkommen i rockerborgen!! smiley

• #4   8. apr 2012 hegn som sikkerhed, kendte desværre en med 20 tdr land der ikke var indhegnet hunden viste den skulle blive på grunden, en hare udenfor hundens grund var nok til at den krydsede en større vej og blev kørt ned. Var ellers så imponeret at den kunne blive på grunden

• #5   8. apr 2012 Nu begyndte jeg at træne "grund" med Lia allerede da hun var 8 uger gammel. Det foregik med line på og så gik vi ellers rundt på vores grund med en afstand på ca. 4 meter fra matrikel grænsen. Overskred hun den usynlige grænse så kaldte jeg hende tilbage og sørgede for at hun kom hen til mig.

Efterhånden som hun fik et mere solidt indkald så foregik turene uden snor, hvor vi indlærte kommandoen "ikke længere" hvis hun kom for tæt på grænsen - og idag er hun, på nær hvor hun er højløbsk, altid fri når vi bare går herhjemme.

Det skal så siges at jeg altid er ude sammen med hende så hun får ikke lov til at løbe rundt uden opsyn. Gjorde hun det, så ville jeg nok vælge at sætte hegn op for jeg har et par gange skulle kalde hende af en hare eller et rådyr hvor hun sandsynligvis ville have krydset grænsen hvis ikke jeg havde været der til at kalde på hende.

• #6   9. apr 2012 Og solidt nok - tænk på fremtidige løbetider i nabolaget smiley

Kommentér på:
At blive hjemme på vores grund ?

Annonce