{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Problemer med at være hjemme {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen vi har en hund på 13 måneder, Labrador/Dobermann. Han har altid været super til at være alene, men så i fredags og søndags har han simpelthen hylet og gøet som en sindsyg :o. Så tænkte vi prøver lige at lade ham være 10 min for det jo ikke så længe, og jeg kom simpelthen hjem til en hund der gøet helt vildt.
Vi sørger altid for han har været ude inde, han får lidt mad, og vi tænder lys osv osv.

Nogle der har nogle forslag der virker hurtigst muligt, ellers bliver vi smidt ud af vores lejlighed smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med at være hjemme
  • #1   14. mar 2012 det lyder som om der kan være sket noget mens den var alene??

tror i bliver nød til at starte forfra med at han er alene i rum kort tid, så i lejligheden i et min osv.

så for hurtig virkning ville jeg overveje babysitter... hundesitter.dk for det lyder meget voldsomt at gø så meget - især hvis det aldrig er sket føær

• Tossen J
    Tossen J Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 114
    #2   14. mar 2012 Start forfra med alene hjemmetræningen... Han er i en periode i hans liv, hvor der sker en masse med han karop, både fysisk og psykisk.
    Det er ganske "normalt" at hunde i den periode glemmer hvad de har lært og bliver lidt usikre.
    Nogen glemmer hvad "sit" betyder og andre glemmer hvordan man er alene...
    Så hav tålmodighed, og start forfra... Og ikke gå for hurtigt frem, da det kan gøre mere skade en gavn.

• Tossen J
    Tossen J Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 114
    #3   14. mar 2012 karop = krop ;o))

• #5   15. mar 2012 Hvad kan man gøre hvis der er en tæve?

Kommentér på:
Problemer med at være hjemme

Annonce